Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla P85 - 2013 - Dobbeltlader - Pearl White

Startet av satheesh.net, onsdag 27. juli 2016, klokken 19:42

« forrige - neste »

satheesh.net

Hei! Jeg fikk plutselig dårlig tid da min Model X blir levert 5. august.

Er det noen som er interessert i en P85? Se nedenfor for detaljer:
Production Year : 2013
KM: 89.800 km
Performance : P85
Battery : 85kWh
Paint : Premium Pearl White
Roof : Panorama
Wheel Size : 19"
Seat Type : Perf Leather with red performance piping, Black
Decor : Carbon Fiber
Air Suspension : Enabled
SuperCharger : Enabled
Tech Package : Enabled
Parking Sensor : Enabled
Cold Weather Package : Enabled
Twin Charger : Enabled
Lighthing Package : Enabled
Performance Power Train : Enabled
Performance Spoiler : Enabled
Power Lift Gate : Enabled
Nav System : Enabled
LED Daytime Running Lights : Enabled
Home Link : Enabled
Lighted Door Handle : Enabled
Keyless Entry : Enabled

Den mangler altså lyd-pakke og barnesetene.

Ellers har den stått i garasje hele sin levetid og tatt godt vare på. Den er dessuten behandlet med Ceramic Pro og fremstår fortsatt med meget god beskyttelse, samt ny frontrute.

Panseret helt foran ved nosecone har en liten steinsprutskade og burde nok utbedres. Ellers ganske strøken for å ha rullet på veien siden 2013 og 89.800 fantastiske km! ;)

Jeg har faktisk 3 felgsett til denne. To sommerhjulsett (Tesla originale 19" med Goodyear RSA2 og et par hvite, også disse med Goodyear RSA2.) Samt et vinterhjulsett med Tesla originale 19" med Nokian Hakkapeliitta R2 piggfrie dekker.

Jeg må nesten få lagt den ut på Finn ganske snart, men hvis noen er raske så kan vi sikkert lage en grei deal og god pris. En finger i været her; men jeg tenker ca. 535'ish - uten å ha sjekket prisene overhodet. ::)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA