Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elendig opprettingsjobb, Verksted nekter ansvar-Trenger råd/hjelp

Startet av Tai, torsdag 07. juli 2016, klokken 14:43

« forrige - neste »

Muffinman

Anerkjent bilskadeverksted på Nordvestlandet? Send meg gjerne firmanavn på PM, for det kan komme godt med en dag. Jeg har dessverre dårlige erfaringer med et par etablissementer i området selv.

Zephid

Det er ingen langdryg fiks nei, det tar bare noen minutter om alt går som planlagt. Bakfangeren forblir på bilen hele tiden :) Man løsner pakningen slik at man kommer til/ser festet. Så presser man det ut samtidig som man kanskje trykker fangeren litt innover. Man kjenner/ser/hører når det går på plass. Etter at man har gjort dette over hele baklukeåpningen(man ser hvor festet er når pakningen er borte) så setter man pakningen tilbake(kan være litt tricky men det går) og lukker bakluka og sjekker glippen da :)

petersv

Hvilket servicesenter/karosseriverksted jobber du på? 8) Dit vil jeg i tilfelle noe skjer min bil.

El-boy

Hei,
Her er noen bilder ifra opprettingsjobben. Som dere kan se så er det en tydelig glippe ved bakfangeren imot baklukepakningen slik den ikke dekker det den skal.

Edit: Skulle egentlig vasket av bilen før bildene men her regner det og da orker jeg ikke...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA