Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

.

Startet av mthns, mandag 04. juli 2016, klokken 12:20

« forrige - neste »

mthns

.
.

timingbeltkiller

Den aller viktigste opplysningen mangler:
Type rustbeskyttelse kanaler, understell, mv.
Dersom det betyr kun fabrikkbeskyttelsen,
er bilen høyst sannsynlig betydelig rustet etter en vinter
i saltlake og i varm garasje.

Total rustbehandling og lakkforsegling er det aller viktigste
ekstrautstyret på alle nye biler.
Værvarsel for de neste 100 år:
Fare for kortvarige perioder med oppholdsvær.

svingen

det var da volsomt da,har ikke særlig peiling på det her men min ION 2011 modell er ikke rusta i stykker eller ikke en passat 2006,så er vel ikke slik att den er ødlagt i løp av par år uten det her vel?
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

elektrolux

Enig. Flott med hulromsbehandling, men rust har ikke plaget meg eller mine biler de siste 16 årene.

Etter at bilfabrikkene begynte å bruke galvaniserte plater, eller enda bedre plast er rustproblematikken så godt som vekke.

Unngår faktisk biler med behandling, da de ofte er så innsauste at de er et mareritt å jobbe på.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA