Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilder av facelift

Startet av rsomby, torsdag 16. juni 2016, klokken 13:07

« forrige - neste »

madsskon

Dette med dritt som samler seg i front på facelift er hvertfall bare tull - er min erfaring. Ingen problemer med det. Kjørt 4000 km snart i stort sett bare møkkavær.

Personlig syns jeg facelift ser ut som sportsbil, mens gammel front ser gubbete ut.

Jeg syns også hvit og rød (som jeg har selv) er de eneste fargene som er aktuelle, nettopp fordi "alle" har svart og sølv.

Meninger er det egentlig ikke vits å diskutere heller , men moro å høre hva folk mener likevel.
TMX 100D 2017 og Kia Soul EV 2015.
Tidligere TMS 75D 2016 og Peugeot iOn 2015.

Kun elektrisk siden 2015.

sims

Noen som har bilde av pearl white og midnight silver?

Nasatech

Sitat fra: sims på mandag 28. november 2016, klokken 16:55
Noen som har bilde av pearl white og midnight silver?

Har Model X i Midnight Silver :)


bertin


sims

Fine biler begge to! Bertin/Nasatech - har dere lagt noe ekstra oppå lakkken? (nyvokset, nanobelegg etc?)

Afterburner

Pearl white med vinterhjula. Nydelig farge på faceliften.
[/URL]][/img]
____________________
2016 TMS P90DL - Plukket opp 30. sep. 2016
Facelift. Perlehvit med alt utstyr.

Nasatech

Sitat fra: sims på tirsdag 29. november 2016, klokken 12:37
Fine biler begge to! Bertin/Nasatech - har dere lagt noe ekstra oppå lakkken? (nyvokset, nanobelegg etc?)

Nope. Bare utlevert fra Tesla i august og vasket av meg siden. Ikke en gang polert. Men må nok polere snart ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA