Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilder av facelift

Startet av rsomby, torsdag 16. juni 2016, klokken 13:07

« forrige - neste »

Amoss

Sitat fra: Cookie Monster på lørdag 18. juni 2016, klokken 11:04
Endrer mening Hvit ser bra ut  8) Hjelper mye med skiltet foran som bryter litt opp ;) For er bare det jeg synes mangler på de lyse fargene at det blir litt mye av fronten. Litt vanskelig å forklare  :P

Reagerte på samme måte da jeg først så Model X fronten, og siden fronten på både Model 3 og facelift'ed Model S, men regnet/håpet på at frontskiltet skulle klare å "bryte opp" tilstrekkelig, noe vi nå ser at den gjør.
Model S 85D

Øyvind.h

Ser ut til at hvit kler faceliften bra! Så en titanfarget rett ved bryn. Den synes jeg ikke kledde facelift. Og de mørke fargene har nok minst effekt av facelift.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

stiAn80

#32
Her er ett bilde av min S90D (min første Tesla). Tok levering på fredag, og er superfornøyd med bil og valg av farge :)

N00b

Helt klart at enkelte farger kler facelift mer enn andre. Sølv er av dem! Rød not so much

bertin

Her er en rød, jeg liker den veldig godt.

N00b

Flaterende bilde av rød der, men i virkelig liv så synes jeg det er bedre med sort avbrudd i senter.
Men hva vet jeg :-) 

bertin


Toonster

Synes egentlig alle fargene på Facelift er fin jeg. Har selv svart, men synes både hvit og rød er snasene :)
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

Bjoris

Sitat fra: Toonster på søndag 21. august 2016, klokken 22:00
Synes egentlig alle fargene på Facelift er fin jeg. Har selv svart, men synes både hvit og rød er snasene :)

Enig, men noen farger har blitt mye bedre, rød spesielt syns jeg.

bertin


satheesh.net

Her er den første facelift-bilen som ble utlevert på norsk jord. ;)

Første Model S med facelift endelig utlevert i Norge
http://www.tocn.no/2016/06/forste-model-s-med-facelift-endelig-utlevert-i-norge/

Nasatech



Syntes Model X ser veldig bra ut!! "Sinna".


Tesla S85 2014 - Solgt
Tesla X P90DL Founders med alt  - Levert 19. august 2016.

For mer informasjon om Tesla

Otto

Har ikke hatt mulighet for å måle enda, men er det ingen som er kommet på tanken om at nye facelift front kan monteres på "gammel" bil? Avstander rundt panser/lykter ser veldig likt ut. Vil tro at Tesla (kanskje?) kun har laget en ny front?
- Grønn P85 med "nesten" alt fra des. 13. Solgt aug 16.
- Mørkblå eGolf fra nov. 15.
- 2 x mod. 3 i reservasjon, 1 april 16 :-)
- Grønn P85D (ja, original!) fra sep. 16, med alt!
- Grønn P85D byttet inn hos Tesla til P90DL, fra des. 16, med alt!
- Aldri tilbake til fossil!

Cookie Monster

Er ganske likt men ikke helt ;) Er fult mulig å få det montert hvis man kan ordne litt selv. Samt at panser er også forskjellig.
Må lage noe egne fester, lage feste til radar osv. siden den er ikke samme sted og den eldre kan ikke stå bak.

Er nok enklere å kjøpe fra feks Unplugged Performance som passer rett på.



https://unpluggedperformance.com/catalog/products/unplugged-performance-refresh-fascia/

Koster nesten $3000, men ser i det minste mer aggressiv ut en den vanlige facelift fronten synes jeg.
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

TeslaSvein63

Rengjorde og vasket en splitter ny 75D lånebil etter en kjøretur og jo det presses dritt og vann inn under og gjennom pakningen i front i hullet under panseret på bilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA