Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model X på top gear i kveld.

Startet av Tai, tirsdag 14. juni 2016, klokken 21:45

« forrige - neste »

Tai

Jeg så forrige ukes top gear nå på søndag og da sa matt leblanc at de skulle ha model x på neste episode. Det er i kveld klokken 22:00.

Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

Øggen

#1
Det sa dei i kveld mæ!!!

Kl 23.50 kanskje?
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

TpGn

Jepp, så også det og ventet spent i kveld. Dessverre ser det ut til at den reportasjen kjøres i Teslatid, så det kan nok ta noen år før den kommer. Og så bra er ikke de nye programlederne at jeg lar meg lure veldig mange ganger... 
Sig. X P90DL - Signaturmedlem TOCN

Tai

Det var snåle greier. Nå sa Chris evans at model x var neste uke. Kan det være en løpende spøk på top gear?


Tai
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

boxer72

Gikk på BBC brit tirsdag 21/6. Episode 4 sesong 24

Sent fra min SGP511 via Tapatalk

Tesla model x, hvit og Renault zoe, hvit perlemor

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA