Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kontroll? Et hjertesukk....

Startet av christian1986, fredag 10. juni 2016, klokken 19:50

« forrige - neste »

christian1986

Ble i dag oppringt fra tyskland(?) om at de ikke kunne se å ha mottatt betaling for serviceavtalen. Vedkommende presenterte seg ikke, og jeg måtte nesten dra ut av han hvilke bil det var snakk om.  Etter mye fram og tilbake ba jeg han snakke med butikken, for bilen er solgt og jeg har ikke en eneste kvittering fra det der.

De vet at bilen er solgt, de vet at jeg har kjøpt ny, samt de gidder ikke sjekke ordentlig selv...

Å få noen til å ringe meg for å diskutere kravet mitt om å få en ekstra ladekabel virker jo komplett umulig(har prøvd flere ganger), men dette...?

Må si at jeg tilbake i 2013 ikke hadde forutsett at de skulle ha så dårlig kontroll på servicedelen, oppfølging av kunder samt kontroll av kvalitet på nybiler(swirls, skjeve paneler, riper i display, ødelagt yatchfloor....) som blir utlevert som de har. Det hele begynner å bli patetisk og latterlig.

Eneste vonde oppe i det hele er at jeg elsker bilen. Selskapet derimot hadde jeg byttet ut med hva som helst(!!!) etterhvert.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA