Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

32Ampere lading hjemme?

Startet av Ronnyschafer, onsdag 01. juni 2016, klokken 18:52

« forrige - neste »

jkirkebo

#15
Sitat fra: Ingeniøren på onsdag 15. juni 2016, klokken 06:55
Sitat fra: OlavEmil på onsdag 15. juni 2016, klokken 05:54
Ladeboksen til jkirkebo her på forumet kostar jo berre rett over 4000,- med CEE-støpsel. Dermed er det berre å trekkje opp 32A kurs med CEE-kontakt, som du skisserer (akkurat dette vi har gjort). Like enkelt å montere som ein ladekabel, og definitivt både lovleg og sikkert. Då får du 32A lading med fast kabel på boksen, berre å plugge i når du kjem heim.

Han kunne nok solgt adskillig flere hvis han hadde tatt seg tid eller råd til en hjemmeside. Dette hadde tatt bort litt av "hjemme snekrings følelsen" når man så hva man fikk mm. ;)

Hjemmesiden er ikke lansert fordi jeg venter på en ny serie ladestasjoner fra min leverandør, bl.a utgaver med Type 2 uttak. Den nye serien skulle vært klar i mars, men har dessverre stadig blitt forsinket. Har ikke sett noe poeng i å lansere hjemmesiden før alt er klart, men jeg så heller ikke for meg slike forsinkelser.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Johnny

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 15. juni 2016, klokken 14:39
Hjemmesiden er ikke lansert fordi jeg venter på en ny serie ladestasjoner fra min leverandør, bl.a utgaver med Type 2 uttak. Den nye serien skulle vært klar i mars, men har dessverre stadig blitt forsinket. Har ikke sett noe poeng i å lansere hjemmesiden før alt er klart, men jeg så heller ikke for meg slike forsinkelser.

Er det disse du skal selge?

https://ecoharmony.co.uk/products/virdian-ev-vcharge-classic-tethered?variant=12629309702
TMS og eGolf.

jkirkebo

Sitat fra: Johnny på onsdag 15. juni 2016, klokken 17:30
Sitat fra: jkirkebo på onsdag 15. juni 2016, klokken 14:39
Hjemmesiden er ikke lansert fordi jeg venter på en ny serie ladestasjoner fra min leverandør, bl.a utgaver med Type 2 uttak. Den nye serien skulle vært klar i mars, men har dessverre stadig blitt forsinket. Har ikke sett noe poeng i å lansere hjemmesiden før alt er klart, men jeg så heller ikke for meg slike forsinkelser.

Er det disse du skal selge?

https://ecoharmony.co.uk/products/virdian-ev-vcharge-classic-tethered?variant=12629309702

Nei, de der er alt for dyre. Det er snakk om en helt ny serie, som ikke er lansert ennå.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA