Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vervekampanje også for Model X

Startet av Epleskreller, onsdag 01. juni 2016, klokken 08:14

« forrige - neste »

Epleskreller

De som bestiller nå får 8000,- kr i rabatt dersom de bruker en vervekode. Kanskje ikke all verden for en bil til +/- en million, men dersom man ikke har bekreftet kan man kansellere og bestille på nytt med en slik..

(vervekoder er forøvrig ikke lov å legge i denne delen av forum, send PM til noen for å få kode..)

Sitat


Referral Program

The new Tesla Referral Program begins May 30 and will run until July 15, 2016. Anyone who orders a new Model S or Model X during this period using the referral link of a Tesla owner will get a $1,000 credit towards the purchase price.

To show our appreciation, referring owners will be eligible for our Referral Program awards:

5 Qualifying Referrals
Owners who make 5 qualifying referrals will receive a set of 21" custom Arachnid wheels in black, silver or grey, including summer performance tires and installation. These exclusive forged aluminum wheels offer improved performance and are not available for purchase.

4+ Qualifying Referrals
Each owner who makes 4 or more qualifying referrals will receive an invitation for two to attend the Gigafactory opening event at the end of July, including transportation to the Gigafactory from Reno, Nevada.

3+ Qualifying Referrals
Owners who make 3 or more referrals will receive an exclusive Tesla Owners Jacket.

2+ Qualifying Referrals
Owners who makes 2 or more qualifying referrals will receive a Tesla Moab Weekender Bag that matches their car's interior.

Ludicrous P90D Model X
Each qualified referral you make gives you an additional entry into a drawing to win a Ludicrous P90D Model X.

We know that without our customers we would not be where we are today. This is our way of thanking you for your support in building the Tesla community.

Limits
Related order must be placed between May 30, 2016 and July 15, 2016 and delivered for a referral code to qualify. Pre-owned vehicles are not eligible. Limit of 5 referrals per owner.

Unless otherwise noted, owners receiving invitations to Tesla events will be responsible for the cost of their own travel, lodging and other incidentals.

Must be at least 18 years old to be eligible for awards. No entry fee, payment or purchase required for the drawing. A random drawing will be held on or around July 31, 2016 to determine the winner. The winner will be contacted thereafter. Awards are non-transferable and not redeemable for cash. The winner is responsible for all taxes and local requirements and fees. Program and awards are conditional on and subject to local laws and regulations. Unfortunately, Ohio and Virginia residents are not eligible for awards.

Good Faith
We introduce programs such as these in good faith and expect the same good faith in return. Please note that we may withhold awards where we believe customers are acting in bad faith or otherwise acting contrary to the intent of this program. To be clear, commercializing or otherwise selling referral codes is not appropriate, and we will not honor such codes. We cannot cover every nefarious scenario, nor will we attempt to, but we do promise to be fair and reasonable.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

GeniEL

"Morsomt" at $1.000 blir til NOK 10.000 når man skal reservere Model3, men bare NOK 8.000 i rabatt på denne kampanjen.

Torkils

Jeg har en vervekode. Hvordan benytter jeg den når jeg konfigurerer på My Tesla ? Jeg kan ikke se noe sted å legge den inn. Går jeg alternativt via linken til vervekoden så ser jeg heller ikke at de 8000.- kommer til fratrekk.
2014 E UP!
TMX 75 bestilt juli 2016, levert september 2016.

fonberg

Tror ikke man kan bruke sin egen kode; konseptet er at man skal verve andre. Slik var det i hvert fall da jeg bestilte TMS-en min i august i fjor - jeg brukte koden til en annen (da fikk jeg 10k i rabatt på bilen, og kodeinnehaveren fikk 10k inn på sin MyTesla-konto, så den dealen var et hakk mer attraktiv men det er en annen sak).

Så du får be meg eller noen andre sende deg min/sin kode så får du rabatten din :)
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

Torkils

Selvsagt benytter jeg kode fra en annen!
Jeg har fått svar fra Tesla at ved å bestille på My Tesla så vil det litt ut i bestillingsprosessen være mulig å legge inn referalkode. ( Jeg reserverte i fjor)  Forøvrig snart prøvekjøring kunne han røpe...
2014 E UP!
TMX 75 bestilt juli 2016, levert september 2016.

Amoss

Sitat fra: Torkils på torsdag 02. juni 2016, klokken 11:58
Selvsagt benytter jeg kode fra en annen!
Jeg har fått svar fra Tesla at ved å bestille på My Tesla så vil det litt ut i bestillingsprosessen være mulig å legge inn referalkode. ( Jeg reserverte i fjor)  Forøvrig snart prøvekjøring kunne han røpe...

Verve-rabatten gjelder vel kun for nye reservasjoner? Prøv å opprett en ny reservasjon/bestilling med vervekoden/linken så tipper jeg du får ett annet resultat.
Model S 85D

Torkils

Svaret var altså at selv med tidligere reservasjon liggende klar i My Tesla så skal det være mulig å få referal rabatten når reservasjonen konverteres til bestilling.
Ellers ville det jo bare være å kanselere reservasjonen og bestille på nytt.
For de som har sendt inn bestilling er selvsagt saken en annen.
Det er sikkert ikke mange igjen nå som har en reservasjon. De fleste har vel enten bestillt eller kanselert.
2014 E UP!
TMX 75 bestilt juli 2016, levert september 2016.

Espen Hugaas Andersen

#7
Jeg sendte deg en link. Ellers finnes det en egen tråd for linker: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,34161.0.html

Som jeg også sier i tråden, så er det bare å spørre om det er noe jeg kan hjelpe til med å gi svar på. ;)
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

moderator 2

Minner om at annonser, dvs innlegg for å få tak i, eller dele refferal linker, legges i egen tråd på annonsedelen.

Det er greit å diskutere refferals på et generelt plan, men dropp å tilby refferals i diskusjonsdelen. Det fører bare til unødig støy.

Lars
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA