Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

ØK: Teppe til midtkonsoll Tesla

Startet av erot, lørdag 21. mai 2016, klokken 22:37

« forrige - neste »

erot

Ønsker å kjøpe teppebiten i gulvet på midtkonsoll som de første par års Model S har.

Muffinman

Nysgjerrig. Hvorfor?

Gikk forresten løs på min i dag med trykkluft og diverse remedier. Ble som ny.

jkirkebo

Sitat fra: Muffinman på lørdag 21. mai 2016, klokken 23:20
Nysgjerrig. Hvorfor?

Gikk forresten løs på min i dag med trykkluft og diverse remedier. Ble som ny.

Jeg ville også kjøpt den, om jeg hadde en bil med yacht-gulvet der. Mye mer praktisk med teppe, null riper og ingen lyd av ting som sklir frem og tilbake.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Muffinman

Jeg har begge. Så lenge gummistripene stikker opp slik som de skal på yachfloor sklir ting mindre rundt der enn på teppevarianten. Men det sklir stillere på teppet. Sistnevnte er vesentlig mer krevende å holde rent. Jeg vet ikke hva jeg misliker mest; teppe som er ruskete eller yacht floor som er ripete.

jkirkebo

Sitat fra: Muffinman på søndag 22. mai 2016, klokken 17:53
Jeg har begge. Så lenge gummistripene stikker opp slik som de skal på yachfloor sklir ting mindre rundt der enn på teppevarianten. Men det sklir stillere på teppet. Sistnevnte er vesentlig mer krevende å holde rent. Jeg vet ikke hva jeg misliker mest; teppe som er ruskete eller yacht floor som er ripete.

Det beste hadde vel vært en liten gummimatter med kanter rundt, som kan tas ut for rens. En slik hadde jeg nok kjøpt om den fantes.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

erot

Sitat fra: Muffinman på lørdag 21. mai 2016, klokken 23:20
Nysgjerrig. Hvorfor?

Gikk forresten løs på min i dag med trykkluft og diverse remedier. Ble som ny.

Enkel forklaring: Liker ikke det blanke gulvet, ingen av variantene. Teppet som går i ett med resten av gulvet var perfekt. Penere, lunere og mer praktisk (bortsett fra litt glatt).

Alt var bedre før i tiden  ;D

Kianus


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA