Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Alltid lånebil hos Tesla ved verkstedbesøk?

Startet av tut, tirsdag 26. april 2016, klokken 13:10

« forrige - neste »

Alfa Bergen

Sitat fra: snd på mandag 14. juni 2021, klokken 16:40
Gode lovnader som Tesla aldri har overholdt, i alle fall ikke med meg.

https://www.tesla.com/blog/creating-world's-best-service-and-warranty-program-0

Husker den lovnaden der før jeg kjøpte den første Teslaen i 2013. Det var like vel VIP behandling på servicesenteret i begynnelsen. Om de ikke hadde lånebil inne, ble jeg kjørt til kontoret, og bilen levert utenfor kontoret før arbeidstidens slutt. Har bare gått nedoverbakke siden da...
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

paalsen

Sitat fra: Alfa Bergen på mandag 14. juni 2021, klokken 21:04
Sitat fra: snd på mandag 14. juni 2021, klokken 16:40
Gode lovnader som Tesla aldri har overholdt, i alle fall ikke med meg.

https://www.tesla.com/blog/creating-world's-best-service-and-warranty-program-0

Husker den lovnaden der før jeg kjøpte den første Teslaen i 2013. Det var like vel VIP behandling på servicesenteret i begynnelsen. Om de ikke hadde lånebil inne, ble jeg kjørt til kontoret, og bilen levert utenfor kontoret før arbeidstidens slutt. Har bare gått nedoverbakke siden da...
Kan vel også hende oppdragsmengden har økt bittelitt siden 2013


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rosstopher

Sitat fra: paalsen på mandag 14. juni 2021, klokken 21:35
Kan vel også hende oppdragsmengden har økt bittelitt siden 2013

Problemet er jo ikke at etterspørselen har økt, men at Tesla har valgt å ikke oppskalere tilbudet tilsvarende
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

Alfa Bergen

Sitat fra: paalsen på mandag 14. juni 2021, klokken 21:35
Sitat fra: Alfa Bergen på mandag 14. juni 2021, klokken 21:04
Sitat fra: snd på mandag 14. juni 2021, klokken 16:40
Gode lovnader som Tesla aldri har overholdt, i alle fall ikke med meg.

https://www.tesla.com/blog/creating-world's-best-service-and-warranty-program-0

Husker den lovnaden der før jeg kjøpte den første Teslaen i 2013. Det var like vel VIP behandling på servicesenteret i begynnelsen. Om de ikke hadde lånebil inne, ble jeg kjørt til kontoret, og bilen levert utenfor kontoret før arbeidstidens slutt. Har bare gått nedoverbakke siden da...
Kan vel også hende oppdragsmengden har økt bittelitt siden 2013

Åpenbart. Servicenivået har ikke klart å holde tritt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

BMW850

Ja, i 2014 tilbudte de seg å levere bilen min hjem til Porsgrunn fra Drammen etter service ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Valentin

Tesla Porsgrunn.
Feil på bil (alt av ABS og lignende systemer er deaktivert), fikk beskjed om at de ikke anbefalte kjøring av bilen. Fikk time med bekreftelse på mail og sms dagen etter jeg ringte. Når jeg leverer bil får jeg beskjed om at de ikke har lånebil og kaaanskje kan se på bilen neste uke (dette på en onsdag)... :-1:
Model X 2018mod

geear

Da kan du vel finne forbrukerkjøpsloven, og paragrafen som sier noe om at hvis du blir avskåret fra å bruke gjenstanden i mer enn en uke, så har du krav på lånegjenstand. Si du leier bil hos noen andre for Tesla sin regning, med mindre de kan bekrefte skriftlig at det er fikset innen en uke?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA