Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2 stk Renault Kangoo (2002) 5 - seter selges samlet eller hver for seg

Startet av aalbork, tirsdag 19. april 2016, klokken 17:47

« forrige - neste »

aalbork

Med litt tungt hjerte har jeg kommet frem til at jeg må selge min(e) Renault Kangoo. Da bilen begynte å få et visst reservedelsbehov kjøpte jeg en brannskadet bil som kun hadde gått ca 28 000 km. Planen var å få bevart en av disse artige, praktiske og funksjonelle bilene for ettertiden. Jeg må imidlertid innse at jeg dessverre ikke har kapasitet til å prioritere å restaurere bilen

Bil nr 1:
Mangler:
Kjørt ca 75 000 km. 4/5 defekte batteriblokker, DC/DC defekt, bremseskiver forran må skiftes. Slakk i styrestag venstre side. Foringer i forstilling slitt. Skadet skyvedør høyre side.

+:
Fire splitter nye piggfrie vinterdekk på nye felger følger med. 4 sommerdekk på aluminiumsfelg, med lav rullemotstand, benyttet en sommer

Bil nr 2:
Denne ble kjøpt som brannskadd delebil som har kjørt bare 28 000 km. Jeg kjenner derfor ikke til evt andre mangler med denne bilen. Den har hatt brann i bakre batterikasse og har derfor defekt håndbrems og avbrente bremseslanger bak. Videre har den ett flatt bakhjul. I følge forige eier var den i god stand og var EU-godkjent ca 1 måned før brannen.

Batteriet i Bil 1 er utladet for å hindre krystallisering.

Planen var å bruke deler fra denne for å sette bil 1 i stand.

Med litt innsats kan det bli en bra bil ut av dette. Jeg kan i utgangspunktet tenke meg å selge bilene samlet for ca  12 000,- og kan være behjelpelig med transport i rimelig nærhet til Oslo.

Renault Clip og lader for enkeltblokker følger med.

Gi bud!

mob: 90165756

Edti: satt ned pris til 12. 000


Nordstrand i Oslo.
Bil nr.1 - Ioniq 5 RWD 2021
Bil nr.2 - VW Caravelle 2006 7-seter når alle 6 skal på tur eller båten skal transporteres
Tidl Leaf Tekna 2015
Tidl. Renault Kangoo Electriqe 2002

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA