Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Erfaringer med ekstralys

Startet av LarsErikOsterud, mandag 18. april 2016, klokken 09:23

« forrige - neste »

LarsErikOsterud

Til dere som lurer på ekstralys. Her er noen bilder av Lazer ST4 (hybrid LED som lyser bredt).
Lazer Triple-R er helt like, men de er spot (lyser bare rett frem), men da dobbelt så langt.
På bildene er også de vanlige fjernlysene byttet ut med Osram Nightbreaker (mest for å bli kvitt det gule lyset).
Men de er fremdeles litt gulere enn LED-lysene, så man kan se dem på veggen (som to gule punkter :-)
Lars-Erik Østerud  -  2016 Outlander PHEV  -  http://car.osterud.name

Elmar

Ser det er en stund siden, men jeg vurderer å gå montert ekstralys i grillen på min Outlander. Har fått tilbud på st-4 og Triple-R. Men er veldig i tvil hva jeg skal velge. Føles st-4 lang nok, eller sitter man å tenker at det skulle lyst lengre?
2015 Renault Zoe Intens Easy Charge - bestilt nov '14/levert 27/1-15
Farge Grå Neptun KNR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA