Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Reva Litium Vrak ønskes om du har en å gi bort

Startet av lastve, lørdag 16. april 2016, klokken 21:37

« forrige - neste »

lastve

Hei alle sammen
Om du har en defekt Reva Litium å gi bort så er jeg interessert i å komme å hente den.
Jeg forventer selvfølgelig ikke å Få en bil som er i orden, men jo mer komplett den er dess bedre.
I dag har jeg en Reva DC som jeg ønsker å bruke som donorbil til en eventuelt Reva Litium.
Jeg vet at det er mange ulikheter mellom disse bilene.
Håper noen har et vrak stående.
Det er etter hva jeg vet ikke vrakpant på disse bilene.

Venter på spent på positivt svar.

Med Vennlig Hilsen
Lastve
Lastve
Tidligere eier av Reva standard, 2006 mod og RevaI 2008 mod.
Solgt Revaene og kjøpt Leaf 2012 modell februar 2021.
Håper på å få den kjørbar igjen..
Bor i Sarpsborg.

elektrolux

Bilen er vraket, men har tatt vare på batteri, BMS, lader, spoiler, og noen småting.

Komplett pris: 10 000 kr inkl mva.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA