Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bug i Car-Net

Startet av espenvp, onsdag 06. april 2016, klokken 09:17

« forrige - neste »

espenvp

Oppdaget en finurlig liten bug mellom Car-Net online (web) og Car-Net App (android).

Dersom man velger et passord med spesialtegn (!, #, %, &, etc) vil man ikke klare å logge på Car-Net appen med samme konto. Det vil da dukke opp en melding om at passord er feil.
Dersom man bruker samme konto på web-portalen går det helt fint.

Jeg ble tvunget til å bare bruke store/små bokstaver og tall for å få dette til å fungere på begge plattformer.

Litt rart når dette er beskrivelsen men får opp ved registrering:
Tesla Model Y LR, 2023
Tesla Model ≡ LR, FSD, 2019
eGolf 2016
Merida E-Spresso Steps 900 2016

astridhj

Det fungerer helt fint for min del med spesialtegn. Både på appen og I nettleseren.

espenvp

Har du den nye eller den gamle Car-Net portalen ? (er din eGolf eldre eller nyere enn nov2015?)

Tesla Model Y LR, 2023
Tesla Model ≡ LR, FSD, 2019
eGolf 2016
Merida E-Spresso Steps 900 2016

astridhj

Jeg har den Nye portalen. Bilen min er produsert I uke 45 2015. Altså den uka da de startet med den Nye portalen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA