Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Howto ? Montere tesla premium midtkonsoll selv.

Startet av kvkleppe, lørdag 02. april 2016, klokken 14:41

« forrige - neste »

kvkleppe

Kjøpte tesla sin egen midtkonsoll (brukt), men trenger tips til montering. Finner ingen howto på google.  Noen ?

Har som bilde viser fått lirka den ned ved å demontere rommet under skjermen, men får den ikke helt ned i forkant ved usb kontaktene. Mistenker at noe må demonteres her først.



ihlhaug

Hva måtte du ut med kvkleppe? Jeg er også ute etter en brukt en, men virker umulig å få tak i..
- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

boppus


Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

kvkleppe

Sitat fra: ihlhaug på lørdag 02. april 2016, klokken 16:33
Hva måtte du ut med kvkleppe? Jeg er også ute etter en brukt en, men virker umulig å få tak i..

Fant denne i sverige som jeg hentet i går. Skulle uansett til Göteborg så var ikke så langt unna. Fikk også pruta den ned til 3000 sek.

http://www.blocket.se/halland/Mittkonsol_till_TESLA_model_s_66001586.htm?ca=7&w=3

ihlhaug

Damn.. For 4000 og nedover kjøper jeg med en gang selv om jeg er usikker på om jeg trenger. Skulle akkurat til å bestille da prisene gikk opp, så var for sen..  >:(
- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA