Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtiglader Kiwi Moveien

Startet av MortenRA, onsdag 16. mars 2016, klokken 22:02

« forrige - neste »

MortenRA

Til min store forundring så jeg at hurtigladerne på Kiwi Moveien var fjernet. Naturligvis var dette den ene gangen jeg faktisk hadde bruk for den, så var veldig typisk, men dog.

Noen som vet om de er fjernet permanent, eller om det kun er utskiftninger på gang?
Tesla Model S 75D - Soon to come

MortenRA

Sendte epost til Fortum, og fikk følgende tilbakemelding:

Den blir byttet ut til en mer stabil lader, og setter inn lader som vi selv eier og har ansvar for
Tesla Model S 75D - Soon to come

eirikjac

BMW i3 60ah
Polestar 2

jkirkebo

Sitat fra: eirikjac på tirsdag 22. mars 2016, klokken 08:17
Ser ut til at de skal bytte ut laderne ved alle Kiwi-butikkene.
http://www.dn.no/privat/dnBil/2016/03/21/0946/Elbil/kiwi-bytter-elbilladere

Veldig bra. Det betyr at ladehastigheten min i Dokka og på Roa antageligvis vil øke fra 107A maks til 120-125A :) Den på Roa regulerer i tillegg seg periodisk ned til rundt 90A, sikkert pga. varmgang...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

sven erik

lae hastigheten  på disse er for dålig  på andre ladere lader jeg fra 3% til 60% på 15 min på fortums nye  tar dette 20 min dette kaller jeg svindel

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA