Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Haynes manual til VW e-Golf ?

Startet av jensjacob, onsdag 25. mai 2016, klokken 20:22

« forrige - neste »

jensjacob

Haynes eller noget helt tredie ?
Nogen der ved om det findes ?

Jeg vil gerne studere laderen og batteripakken grundigt. Derfor savner jeg tegninger (montage etc.) og diagrammer og ideelt også en CAN bus protokol for kommunikation mellem bil-lader (internt) og bil-batteripakke.

Jeg er klar over at det nok ikke er det letteste at skaffe men er der nogen her der kan være behjælpelige ?

Jeg vil naturligvis også spørge på nogen af de tyske fora men er ikke nået så langt endnu.
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

kaiat

Du må nok få tak i orginale servicemanualer til slike studier. ;) Har kjøpt Haynes-bøker til stort sett alle mine biler oppigjennom årene, men har notert meg at det blir mindre info i disse bøkene etterhvert som bilene blir nyere.

Her har du delekatalogen om ikke annet: http://etka.cc

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA