Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

feilparkert fossilbil på ladeplass med vilje på Horisont kjøpesenter

Startet av Mazzbot, lørdag 12. mars 2016, klokken 14:25

« forrige - neste »

Mazzbot

Hei . Dette synet møtte meg da jeg skulle på horisont idag . Viste bildet til vekterne på senteret , han ble bare ropt opp på høyttalerne , han løp sikkert ned og flyttet bilen .

Han truet en person med tesla som snakket til han I tillegg .



Har visket bort regnr pga jeg ikke vet om det er lovlig å legge ut sånn type info på nett .

Ble mildt sagt litt oppgitt og kunne ikke dy meg med bildet
Tesla model 3 reservert 31/3 .

1000kwh

Det er jo en forferdelig umoden oppførsel.

Det er veldig mange, også godt voksne, som har et voldsomt egasjement rundt elbiler og hvor forferdelig det er. Uten noen egentlig grunn for det. Det må jo være forandringer generelt som plager veldig mange.

Jejl


Ingeniøren

Sitat fra: Jejl på lørdag 12. mars 2016, klokken 20:43
Parkerer inne slike hvis jeg trenger lading!

Også folk med slik bil og kufanger ;D Han her er vel troendes til å bare skyve deg ut av veien....
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

bjaolsen

Kan jo hende at dynamoen er så pass sløv at han må lade - altså at dette er en slags "plugg-in" hybrid... :o
bjaolsen

2020 e-2008
(2015 Zoe 43kW)
Jeg jobber i ABB, men er ikke direkte involvert med hurtigladere

tutti

Du gjør ikke en slik handling bevisst uten å være litt ustabil. Jeg tror man ikke bør konfrontere alle som feilparkerer uten å ta høyde for dette.

sjossang

Y LR hvit/hvit

arnejorg1

Sitat fra: Ingeniøren på søndag 13. mars 2016, klokken 08:39
Sitat fra: Jejl på lørdag 12. mars 2016, klokken 20:43
Parkerer inne slike hvis jeg trenger lading!

Også folk med slik bil og kufanger ;D Han her er vel troendes til å bare skyve deg ut av veien....

Tenkte på det samme. Parkerer du foran merker han vel ikke motstand en gang om han prøver å flytte deg.
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA