Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Planlagt lading/ladekalender feilet

Startet av Einride, fredag 19. februar 2016, klokken 09:24

« forrige - neste »

Einride

Har dei siste par månadane hatt ladekalenderen aktivert slik at lading startar kl 0100, og det har fungert heilt ypperleg. Fram til i dag morges...

Starta varme/AC frå bilnøkkelen som vanleg, medan eg kledde på arvingen, men då eg kom ut for å koble bilen frå ladestasjonen stod den til 47%, omtrent det same den var når eg parkerte bilen i går kveld. Eg høyrte at den lada (stakkars dei med 22 kW ladar heime og Renault Zoe...), men den hadde altså akkurat begynt å lade.

Eg sjekka difor ladehistorikken på web, og der er det ingen som helst indikasjon på at den har prøvd å lade i natt i heile tatt. Derimot begynte den å lade kl 0757, akkurat når eg satte i gang varme i bilen.

Er det andre som har opplevd same problemet med ladekalender her? Eg hadde heldigvis meir enn nok batteri til å kome meg til og frå jobb i dag utan ladestopp, men det var berre tilfeldigheter som avgjorde.

overter

Hvor gammel er bilen? Ladekalender fortsatt aktiv? Abonementet på start fra app går ut etter ett år, det påvirker og  ladekalenderen i bilen, selv om den aktiveres i bilen.
2019 Hyundai Kona
2015 Renault ZOE Intense 43Kw - 11KW lader

ZOE

Det at ladekalender i bilen slutter å virke konmer jeg aldri til å godta, skjer det (igjen, den forsvant en stund og kom tilbake) så blir det Forbrukerrådet neste.

Ze interaktive er kun reklamert med som en internettjeneste, ikke en funksjon i bilen.

De kan bare prøve seg!!

Einride

Bilen er ca 6 mnd, så har fortsatt aktivt abonnement.

Og som ZOE nevner, dersom ladekalender plutselig slutter å virke når du aktiverer i bilen òg, så skal det bli månelyst! Har ingen interesse av å betale 89 EUR for ustabil forhåndsvarming av bil frå web når eg stort sett klarar meg med knappen på nøkkelen. Så det abonnementet blir neppe fornya...

Eg deaktiverte ladekalenderen i går når eg sette bilen til lading etter jobb, og lot den lade til litt utpå kvelden. Deretter har eg aktivert ladekalender igjen, og ser no at den fungerer som den skal igjen. Men kjem ikkje til å stole på at den gjer jobben sin, så om eg må vere 100% sikker på at eg har fullt batteri dagen etter deaktiverer eg ladekalenderen frå no av.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA