Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Think som husets elbil nr.3?

Startet av ravn, mandag 08. februar 2016, klokken 15:40

« forrige - neste »

ravn

Hei, lenge siden jeg har vært aktiv på forumet nå.

Har i dag en Tesla Roadster som primærbil.

Roadsteren er jo en fantastisk maskin og leketøy, men ikke veldig praktisk til pendling i kø eller småærend som å hente ting på posten, osv. Den er heller ikke så glad i regn og frost.
Samboeren har en C-zero som i heimen omtales som "den store bilen", men den bruker jo hun på dagtid, så jeg vurderer å få meg en billig pendlebil (med passe bagasjeplass).

Jeg har tidligere eid en Think classic og stod også over ett år på venteliste på "nye" city før jeg hoppet av og kjøpte en brukt Ford Ranger istedenfor. For ett par-tre år siden lånte jeg en "ny" think city i en ukes tid og synes det var en kongebil.

Så jeg har sittet på finn og kikket, og det er jo billige thinker å få tak i, men fleste har jo ett eller annet problem og så leser jeg jo her på forumet og blir litt bekymret.

Nå er prisene så rimelige at om den holder ett par år så kan det forsvares, men vil den holde så lenge tro? :)
Det er jo mye nostalgi med Thinken så det hadde vært morro å hatt en i garasjen igjen.
Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

schweitzeren

KJØR PÅ.... det meste her er jo ofte problemmer... vannlig på forum om det er Tesla, Think eller BMW.

Der finnes mange gode Thinker stadig, så det er bare at vente med tålmodighet... jeg solgte akkurat en bra Think med nyere Zebra batteri... den hadde passet deg perfekt  :D

En god skal koste rundt 40 og opp til rundt 60 for en som er i superduper stand!

/Jesper
TMS 90D levert d.19.03.2016
TMS P85 Levert d.22.11.13 og innbyttet d.19.03.16 på 55.300km
Think 2009 med nytt Lithium batt. 21.500km
Think 2010 2+2 Lithium batt. 39.500km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA