Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Snart eier av outlander phev instyle+ 2016mod

Startet av Goofey, søndag 07. februar 2016, klokken 16:04

« forrige - neste »

Goofey

Neste uke blir jeg (forhåpentligvis) lykkelig eier av en ny perlemor hvit outlander phev instyle+. Er veldig spent på hvordan denne bilen vil fungere i det daglige. Jeg kjører ca 30 000 i året hvor ca halvparten er tur/retur jobben 60km. Har lademulighet på jobb. :) Opp til hytta enkelte helger 20 mil en vei og 2-3 langturer i året på 80 mil en vei blir det også.

erik e

Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

Supersand82

Gratulerer!

Håpe du er litt mer heldigere enn meg. Har venta på min nå siden Nov/desember..,...   

ellvand

Har hatt min siden november. Har 38km til jobb og lader der. Da er forbruket på 0,15- 0,2 når det er kuldegrader. Like etter at jeg fikk den i november da det enda var mildvær så klarte jeg å kjøre på bare EL drift. Men da med 10min forvarming, klima av,eco mode og 15 grader på varmeapp. Forvarmingen er på 4 KW så derfor tappes batteriet litt under lading. Har kjøpt en 16 A ladekabel så det hjelper litt men bilens laderer jo bare på 14,7 A. Nå i kuldegrade med forvarming og mormal komfort i bilen så starter motoren som regel ved ca 30-35 km. På langturer så ligger forbruket på 0,6-0,65. Er ellers veldig fornøyd med bilen.

Supersand82

Yey. da har jeg fått min!! å for en bil.  Bare så synd at jeg fikk DEN rosa i frontruta før jeg passerte 4 mil.  men hurra for riis bilglass! :D
Minna meg fryktelig om Grand Cherokee. Stor og bruttal uten forbruket. Like it :D


Goofey

Da var min Audi A6 avlevert til ny eier og min PHEV Instyle+ 2016mod hentet hjem :) :) :)
Så langt kjempefornøyd!!

Hemil

Sitat fra: Supersand82 på tirsdag 09. februar 2016, klokken 18:25
Yey. da har jeg fått min!! å for en bil.  Bare så synd at jeg fikk DEN rosa i frontruta før jeg passerte 4 mil.  men hurra for riis bilglass! :D
Minna meg fryktelig om Grand Cherokee. Stor og bruttal uten forbruket. Like it :D

Taslehoff

Hei! Ny her, men håper det er greit at jeg spør allikevel: Hvor mye betalte du?

Jeg var og prøvekjørte en tilsvarende for noen uker siden, og prøver å finne ut om det er mulig å dra ned prisen litt, siden kjæresten synes den er litt dyr ;-)

Goofey

Jeg betalte 472, metalikk lakk, 18" sommerhjul, 17"piggfrie Mitchelin + avtagbart hengerfeste

Taslehoff

Takk for info, vi får se hva vi ender opp med... :-)

Hans-T

Slenger meg på her.

Venter min nye i slutten av april.

Intense+ m, vinter alu, hengerfeste og delegitter. Fikk den ned til 447 500-
Fornøyd med den prisen.

PS, stor takk til alle her på forumet. Mange bra poster her med masse info  :)

Amadeus

Venter min nye i slutten av måneden, Instyle+ med hengerfeste og alu vinter betaler 465.000,-

Goofey

Hvilket hengerfeste og hvilke felger og dekk som velges påvirker selvfølgelig prisen med noen tusenlapper. Ellers ahr jeg kjørt bilen nå siden fredag og er storfornøyd! :D

Amadeus

Sitat fra: Goofey på onsdag 17. februar 2016, klokken 08:47
Hvilket hengerfeste og hvilke felger og dekk som velges påvirker selvfølgelig prisen med noen tusenlapper. Ellers ahr jeg kjørt bilen nå siden fredag og er storfornøyd! :D

Avtagbart feste Nokian dekk og 18" sommer og 17" vinter.

MikaelØ

Bestilt meg en Instyle+ i dag :) Merker du noe til bedre støydemping?
2016 Mitsubishi Outlander Instyle+ PHEV

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA