Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Gummimatter

Startet av christofferv, søndag 31. januar 2016, klokken 10:39

« forrige - neste »

christofferv

Hei.

Eg ser det har vore diskutert tidligare, og fleire nevner Gytis som eit godt alternativ. Mitt spørsmål er om nokon har erfaring med såkalla universalmatter frå Biltema, Jula og så vidare.
Nokon anbefalingar?
God passform?
God pris?

Bjoris

Disse med høye kanter er jo supre når en får mye vann inn, som typisk snø på skoene. Da får en tatt ut mattene uten at det renner av. Ser på Facebook gruppen at det var link til slike for Leaf, hadde slike på Teslaen og de var overlegne alt annet jeg har hatt!

christofferv

Sitat fra: bjoris på søndag 31. januar 2016, klokken 10:53
Disse med høye kanter er jo supre når en får mye vann inn, som typisk snø på skoene. Da får en tatt ut mattene uten at det renner av. Ser på Facebook gruppen at det var link til slike for Leaf, hadde slike på Teslaen og de var overlegne alt annet jeg har hatt!

To spørsmål: kva leverandør snakkar du om, og kva facebookside?

sjossang

Fikk ny Leaf på fredag, og hadde mattene klare. Er meget godt fornøyd, da de nye mattene dekker høyere opp på høyresiden i tillegg til å dekke hvileplassen til min venstrefot. La merke til at akkurat dette stedet i fotbrønnen ble ganske møkkete.

http://www.gytisautek.no/Shop/List/Leaf/1371/1

Anbefaler disse mattene!
Y LR hvit/hvit

rohauge

Haugesund
2014 Leaf Tekna
2010 Volvo XC60
2018 Leaf i bestilling
2019 MB EQC i bestilling

vitioq

Vil bare tipse at det har kommet nye gummimatter her, skikkelig passform  :+1: http://www.gytisautek.no/nissan-leaf-2013-gulvmatter-4-stk

kimvin

Jeg fikk dette sett i posten idag. Ser det ikke er bilder så jeg poster før og etter bilder

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA