Dette med timer, jeg får ikke min til å fungere, antar det skyldes at en må ha tilkoblet strøm for at den skal fungere?
Antar de tenker at en skal bruke app til slikt, min erfaring er at timer er noe dritt da tidene ALDRI stemmer med når jeg klarer å komme meg avgårde, som i dag når jeg fikk stukket litt før alt styret med barna så kom jeg selvsagt til steinkald bil siden timeren ikke hadde startet.
I Tesla finnes ingen timer
Syns GUIen er helt grei, ikke noe som virker veldig proft, men det fungerer.
Noen som har funnet ut av muligheten for å svare på SMS via GUien? Fant ikke noe på min, men fant ut at jeg droppet å lete frem til jeg får denne SW oppdasteringen så jeg vet om det er der. Nå vet jeg ikke hva som måtte mangle og ikke.
Savner dog 80% lading, irriterer meg grønn om dette er tatt bort... Skyldes isåfall ene og alene EPA tror jeg, det at en får lavere EPA tall om en har 80% lading som mulighet. Ellers så jeg at batteriet ikke hadde mer enn 4,1 volt på 100% lading, (mener det var litt i overkant av dette, skal lade fult i morgen så da skal jeg sjekke igjen) så kanskje de mener det ikke er så farlig å lade fult og la den stå?
"Regelen" er jo å holde seg fra 4.0 og nedover, da får en et langt og godt liv på batteriet...