Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Arctic Roads forts.

Startet av TorC, fredag 22. januar 2016, klokken 17:57

« forrige - neste »

Myrvang

Kan da ikke kaste bort noen fra offentlig infrastruktur? Brukte den på lørdag uten å bli kastet vekk.
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

leafnor

Sitat fra: kringon på mandag 13. november 2017, klokken 22:46
Han sa det var han som eide laderen og at det ikke var lov å lade på laderen. Spurte om jeg var "medlem". Jeg gav ikke noe info.

Hadde forsåvidt nok strøm til å komme meg til neste lader..
- Var det noe oppslag på den som fortalte at det ikke var lov?
- Han viste ikke om info på forumet om at laderne er åpnet (om det da ikke er kontra på det?)
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,34876.msg600406.html#msg600406
Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

Lars C. Krogenæs

Jeg snakket med Hr. Storelv i Arctic Roads fredag 11 august, og vi ble enige om at jeg kunne legge ut info på forumet om at de nå skulle åpne laderne, så at han ikke visste dette stiller jeg meg undrende til.

Lars
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA