Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Trangt på ladestasjonen ved Ullevål Stadion?

Startet av Trond Arve, mandag 14. juni 2010, klokken 15:20

« forrige - neste »

Trond Arve

Noen som vet om det er trangt på ladestasjonen ved Ullevål Stadion? Skal jobbe i området på onsdag, og er avhengig av å lade for å komme meg hjem. Tenker å parkere ca. 8.45.
Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

Hans Håvard Kvisle

Har ikke fått meldinger om trengsel der.
Vær oppmerksom på at:
"Noen av ladepunktene er utendørs for fri parkering. Resten i p-hus for leietakere."
Dette skulle ha kommet opp som info på ladestasjoner.no. Hm, må finne ut av den feilen.
St.Hanshaugen

sveander

Hei
Jeg lurer på hvor på Ullevål disse stasjonene er? Er det inne på stadionområdet?
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

Trond Arve

Sitat fra: sveander på mandag 18. oktober 2010, klokken 14:51
Jeg lurer på hvor på Ullevål disse stasjonene er? Er det inne på stadionområdet?

Rett til høyre når du svinger av i rundkjøringen (jeg lette kjørte gjennom hele parkeringsområdet og tilbake før jeg fant dem). Er ikke så lett å se, plassene er mot en vegg med fronten sørover.
Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

Hans Håvard Kvisle

Det var nyttig informasjon å få. Nå er NOBIL oppdatert med en beskrivelse på hvordan plassene finnes, bare sjekk ladestasjoner.no  ;)

Vi tar gjerne imot beskrivelser som gjør det lettere å finne ladestasjonene, evt beskjeder hvis det er feil informasjon - og bilder hvis det mangler. Send det inn via nobil.no eller ladestasjoner.no.
Takk, takk.
St.Hanshaugen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA