Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Parkering i Oslo sentrum ??

Startet av larsk, torsdag 28. april 2016, klokken 12:20

« forrige - neste »

larsk

Hvor i alle dager er det mulig å parkere gratis mer enn 2 timer om gangen med ELbil i Oslo Sentrum.
Det må/bør være i "behagelig" gangavstand til Oslo City.

Finnes det??

(Det er 2 !!! 16-timers-plasser rett på oversiden av Gunerius, men der er det alltid fullt - selvsagt)

Noen forslag??

btw: trenger ikke ladeplass, i-mieven går til/fra helt greit
2015 Mitsubishi i-Miev (solgt via Nettbil)
2017 BMW i3
2023 Polestar 2
Elektrisk motorsag
Elektrisk gressklipper
Elektrisk tannbørste

TMDF80

Saga parkeringshus har en egen etasje for el-biler, hvor man både står parkert gratis, og lader gratis  ;D Fant det i helgen helt tilfeldig, etter å ha kjørt rundt i ring i en halvtime og hadde innfunnet meg med at den kinoturen jeg skulle på ville koste 400,- mer enn planlagt fordi jeg måtte stå i p-hus. Så happy! Masse ledige plasser var det også, kanskje ikke det er så kjent?
((Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2016))
Drøbak

Elmo

Sitat fra: TMDF80 på mandag 23. mai 2016, klokken 19:56
Saga parkeringshus  . . . . Så happy! Masse ledige plasser var det også, kanskje ikke det er så kjent?
Tror det er relativt kjent. Tror ikke det er så mye ledig på vanlig dagtid.
To grunner til at en del ikke benytter Saga. Det er veldig trangt og kronglete, og i helgen er det ofte noen "byens løse fugler" der nede. Personlig har jeg aldri hatt problem med noen av delene.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

03sib113

Så det er eneste mulighet da, vi skal være i Oslo fra fredag kl 18 til søndag formiddag... Noen forslag. Lading er ikke så veldig viktig, er jo hurtigladere rundt omkring...
2020 (-1) Deep Blue Metallic Model 3 LR
2013 Tungsten E-Up!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA