Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bra parkering!

Startet av Sungrazer, mandag 11. januar 2016, klokken 21:01

« forrige - neste »

Sungrazer

Jeg hadde tenkt å lade mens jeg handlet på Coop Obs! Lillestrøm. Fortum har plassert 6 type 2 kontakter med henholdsvis 22 kW, 7,4 kW og 3,6 kW. De er ikke mye tilgjengelig nå. Er det mulig!
2015 BMW i3 - Charged (solgt ved 78k km)
2018 BMW i3 - FC LCI Imperial Blue Metallic (solgt ved 102k km)
2021 BMW iX3 - FC Carbon Black Metallic

tutti

Jeg hadde sent en pent skrevet mail og forklart problemet. Sannsynligvis vil noen flytte containeren hvis vi klager.

OlavEmil

Her ser det jo ut til at butikken har lagt opp til å nytte plassen foran ladestasjonane til ekstraordinært utsalspunkt (fyrverkeri?), ettersom dei har satt opp skilt, og truleg plassert ut pallar som dei har bedt leverandøren setje containeren på. Utruleg tanketomt og hensynslaust.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Sungrazer

Sitat fra: tutti på mandag 11. januar 2016, klokken 21:04
Jeg hadde sent en pent skrevet mail og forklart problemet. Sannsynligvis vil noen flytte containeren hvis vi klager.

Jeg har allerede sagt i fra til Fortum, som er operatøren av ladestasjonene.

Sitat fra: OlavEmil på mandag 11. januar 2016, klokken 21:08
Her ser det jo ut til at butikken har lagt opp til å nytte plassen foran ladestasjonane til ekstraordinært utsalspunkt (fyrverkeri?), ettersom dei har satt opp skilt, og truleg plassert ut pallar som dei har bedt leverandøren setje containeren på. Utruleg tanketomt og hensynslaust.

Ikke fyrverkeri ihvertfall, den har kommet opp i løpet av de siste dagene. Jeg ladet der senest 5 januar, og en annen har ladet der 7 januar.

Ergelig er det uansett.
2015 BMW i3 - Charged (solgt ved 78k km)
2018 BMW i3 - FC LCI Imperial Blue Metallic (solgt ved 102k km)
2021 BMW iX3 - FC Carbon Black Metallic

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA