Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nissan Leaf Awards på Aker Brygge 14. januar

Startet av sjossang, mandag 11. januar 2016, klokken 13:30

« forrige - neste »

sjossang

Fikk nettopp en invitasjon til Nissan Leaf Awards på Aker Brykke 14. januar. Andre fra forumet som også skal?

Kona og jeg drar, så gi en lyd om du også skal :)
Y LR hvit/hvit

Bjoris

#1
Hadde nok tatt en tur om jeg bodde i Oslo, da kunne jeg jo hentet bilen som står ensom og forlatt i Drammen også;)

hauern75

2012 Leaf, solgt jun.15
2016 Tekna 30, februar 2016 --->

Trond.m

Hva slags arrangement er dette. Er man kvalifisert til å delta hvis man har bestilt en ny Leaf ?  :)

sjossang

Fikk en mail før jul, hvor Nissan inviterer til lanseringsfest (med Marion Ravn!). Var plass til 50 eiere, og jeg slo til:
http://nissanleafawards.com/owner/

Hauern75 - sender deg en PM.
Y LR hvit/hvit

leaf-newbe

Leaf tekna 2013 - UM-EVSE lader uten kladd, friheten til å velge er bra.
Ranked 3597
Average Energy Economy 17,20 kWh/100km              #1901

sjossang

Diverse bilder fra arrangementet. De ligger i feil rekkefølge, så scroll ned i bunnen og flytt deg oppover :)

http://imgur.com/a/Lc1Kt
Y LR hvit/hvit

TorC

Awards? Hva slags priser ble delt ut?

Og det ser ut som at det var gratis børst der. Hvis Nissan begynner å dele ut gratis børst stiller jo sakene seg annerledes.
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

Einar_S

På en elbiltreff kan du nok regne med at det ikke er 96 oktan, men 0.  ;)
2020 Jaguar I-Pace HSE.
1963 Alfa Romeo Spider, 1986 Maserati Spyder, 1988 Volvo Bertone.

sjossang

Hadde aldri hørt om Nissan Leaf Awards før, men dette var en ypperlig anledning til å feire seg selv og lanseringen av den nye Leaf'en med lengre rekkevidde.

I invitasjonen ble vi bedt om å skrive om noen spesielle opplevelser, og det ble plukket ut 4 vinnere blant oss eiere. I tillegg ble det også delt ut pris til beste forhandler, Birger N. Haug AS, og en vinner av konkurransen som gikk "live" på storskjerm (nemlig meg :- )

Alt var gratis; mat, drikke, underholdning og overnatting.

I tillegg fikk jeg gleden av å hilse på to andre medlemmer av elbilforumet (Leaf-newbe og Hauern75)
Y LR hvit/hvit

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA