Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Endelig kom Spotify

Startet av daghb, lørdag 09. januar 2016, klokken 10:18

« forrige - neste »

BMW850

Sitat fra: MeTesla på tirsdag 12. januar 2016, klokken 19:52
Sitat fra: Leiha på tirsdag 12. januar 2016, klokken 19:23
Noen andre som får følgende melding: Unable to set up spotify. Try again later. ?

Har vært på oppsett og trykt restore, men det kommer bare setup failed ved username feltet der også. Skal bruke Tesla Account foreløpig

Jeg fikk samme feilmelding på første forsøk, så virket det bare helt av seg selv på andre forsøk. Jwg bruker Tesla account.

Samme her.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

bernta

Hater å vente... Jeg vil også ha Spotify!
Tesla model s 85D bestilt 22. juli
Bekreftet: 23. juli
Tildelt VIN (98XXX): 26. juli
I produksjonskø: 31. juli
I produksjon: 13. aug.
I transit fra fabrikken: 25. aug
Utlevert: 21. okt

lunitiks

#122
Jeg finner ikke mine PUBLIC PLAYLISTs i bilen!

Noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg har free/light Spotify, men har oppretta flere PUBLIC PLAYLISTs som jeg glatt finner ved å søke i søkefeltet på PC-versjonen, men altså ikke ved å søke i Teslas spotify.

HORRIBELT

Er man virkelig TVUNGET til å kjøpe et j... abonnement for å nyte spillelister?! Jeg HATER slike abonnementer, og kunne gjerne hatt et reklameinnslag. I alle fall VALGET.

Og dette var SISTE glasset med rødvin
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

GeirHM

Jeg orker ikke mere P2. Tok på meg solbriller og løsbart før jeg ringte. Vår mann hos Tesla sa at jeg fikk vente til  fredag før jeg gjorde et nytt forsøk med min forkledning.

De siste skal bli de første. (Kanskje.)

Quintilian

Sitat fra: GeirHM på onsdag 13. januar 2016, klokken 18:15
Jeg orker ikke mere P2. Tok på meg solbriller og løsbart før jeg ringte. Vår mann hos Tesla sa at jeg fikk vente til  fredag før jeg gjorde et nytt forsøk med min forkledning.

De siste skal bli de første. (Kanskje.)

Trøst deg med at du ikke er den eneste som venter :-(

Chlangum

Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

Tuxedo

Sitat fra: lunitiks på onsdag 13. januar 2016, klokken 18:08
Jeg finner ikke mine PUBLIC PLAYLISTs i bilen!
Tipper dette er et bevisst valg fra Spotify sin side.  Vil du ha funksjonalitet som playlists etc., så må du betale.  Tross alt er løsningen reklamefri, så Spotify tjener ingenting på dette (og jeg tipper at Tesla heller ikke har betalt noe særlig).  Da blir det kun økonomi hvis de presser brukerne over på betalingsløsning, siden de uansett må betale royalties til artistene for hver avspilling.

fredag

Sitat fra: Hyperstress på mandag 11. januar 2016, klokken 01:13
Sitat fra: fredag på søndag 10. januar 2016, klokken 20:07
Sitat fra: Hyperstress på søndag 10. januar 2016, klokken 17:35
Jeg opplever at lydkvaliteten er bedre fra integrert Spotify enn via Bluetooth og tlf. Større forskjell enn jeg forventet.

Jepp. Positivt overrasket over lydkvaliteten.

Jeg savner mulighet for å klikke på album eller artist. Håper det kommer i neste oppdatering.

Du kan klikke på album og artist. Helt sikkert album i alle fall, for jeg klikket og hørte på Dr.Dre "2001" album i kveld  :D

Ikke fra "now playing" vinduet. Ikke som jeg har funnet, i hvert fall?

Hadde vært praktisk når jeg har en spilleliste med masse blandet kjøremusikk, og plutselig får lyst til å høre på mer musikk av artisten som spilles, eller hele albumet som spilles.

I Spotify på min iPhone er det menyvalg for "Go to Album" og "Go to Artist". I Spotify på min LG tv er det valg for "Browse artist".

Ellers ser jeg at hurtigmenyen for skifte input-kanaler øverst til høyre i musikkspilleren er blitt borte. Jeg brukte denne ofte for å skifte mellom DAB, USB og nettradio. Er tanken at vi skal klare oss med favorittene nå, eller var det et arbeidsuhell?
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

Tuxedo

Med forbehold om at jeg ikke sitter i bilen nå (og kan huske feil), så er det ikke en fane på toppen av mediespilleren som heter "Browse" og som gjør omtrent det samme som den gamle hurtigmenyen?

GeirHM

Rapport fra en virkelig sen OTA mottaker:

Den lyden jeg fikk på min premiumspotify gjorde at jeg oppdage høytalere i bilen som jeg ikke hadde hørt før. Tusen takk!


Undertegnede

Hold inne mikrofon-knappen på rattet og si "play matoma" eller hva du måtte ønske. Da mener jeg man får opp både sanger og album man kan velge og høre videre på

xderia

Hvordan får man lagt noe under stations kategorien i Spotify? Og hva er stations for?
70D Deep Blue

Elkjell

Hvis du søker på artist , blar nedover forbi "station" kan du velge songs og album. funker helt fint uten eget abonnement.

tho

Er det noen som har fått "Stations" til å funke? Jeg bruker Premium og får opp alle spillelistene mine. Men jeg liker å bruke Stations til å oppdage ny musikk men det ser ikke ut som det fungerer? Mulig jeg bare er teit men.
Blå Model S Performance Levert 14/3-2014 (P23235)
TOCN: Signature medlem

twinpeaks

Jeg har brukt wimp i mange år, men nå tror jeg at jeg skal gå over til Spotify. Før jeg gjør det, så lurer jeg på en ting: kan man laste ned musikk på flere enheter (2) eller er det begrenset til 1. Jeg trenger ikke mulighet til samtidig avspilling på flere enheter, men å ha noe musikk på telefon og noe på nettbrett (større mulighet for lagring) hadde vært flott. På hjemmesiden til Spotify fant jeg ingenting om det (wimp tillater til sammenligning 3 enheter).
"Silberstreif", 85D, sølv metallic 2015-2021
"Käpt'n Blaubär", MY LR, blå, 2021-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA