Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladeplass, two up?

Startet av Mollerup, tirsdag 29. mai 2007, klokken 18:09

« forrige - neste »

Mollerup

Det er to nye plasser med lademulighet merket "Elbil" på Forskningsparken i Gaustadalleen 21, Oslo, men jeg vet ikke om de er til allmenn benyttelse...
Oslo - Saxo 2002 - C-Zero 2011

Rymegnal

Sitat fra: Mollerup på tirsdag 29. mai 2007, klokken 18:09
Det er to nye plasser med lademulighet merket "Elbil" på Forskningsparken i Gaustadalleen 21, Oslo, men jeg vet ikke om de er til allmenn benyttelse...

Jeg fant ikke denne i oversikten til Akershus: Ski storsenter, to plasser i det gamle p-huset, 1. etg. Like ved inngangen.

--
Ole Andreas
--
Ole Andreas
Buddy 2006 Mod.
22 600 km pr. 10/8-2010 og byttet batterier da.
37 000 km pr. 18/2-2015, og solgt da.

tom

#2
Hei, det er kommet opp to nye (nye for meg)  reserverte El-bil plasser (ladeplasser) på Alnabrusenteret. Plassen er strategisk plassert mellom Bilteama og XXL.

Det som er litt dumt er at det virker som begge plassene deler en 10 A kurs og at det henger noe annet på der også,  jeg blåser i alle fall ut sikringene når jeg bruker ca 7 A. 
/tom
Oslo.  Buddy,  City-El og Lepton Oxygen

tom

Jeg klagde på at det ikke var El-bil parkering på Storo Storsenter og fikk følgende svar:

"Hei.

Ja, det blir El - bil parkering og ladning på Storo Storsenter.


Med vennlig hilsen
Toril Bakke
Infomasjonsmedarbeider/Standansvarlig
Tlf: 22 89 00 20 Fax: 22 89 00 21"

/tom
Oslo.  Buddy,  City-El og Lepton Oxygen

Lars C. Krogenæs

Jeg skal legge ut nye ladeplasser i oversikten vår i neste uke. Er det flere som har noen på lager, er det bare å hyle ut.

Lars
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

cra

Jeg har tidligere nevnt at det er tilgjengelig plasser med kontakter i C og D parkeringen i parkeringshuset på Stor-Moa kjøpesenter, utenfor Ålesund. De vil bli merket og kontaktene flyttet etterhvert (De henger foreløpig ganske langt oppe på veggen), men i følge senterleder skal alle vær epå 16A kurser, og det er bare å benytte dem.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

tom

Skattedirektoratet ladeplasser i Fredrik Selmersvei 4, Oslo er nok for ansatte og helt sikkert ikke ment å brukes når poden din skal på trening på Valle-Hovin.  ;D  
/tom 
Oslo.  Buddy,  City-El og Lepton Oxygen

ilmarw

Sitat fra: tom på torsdag 01. november 2007, klokken 13:41
Ja, det blir El - bil parkering og ladning på Storo Storsenter.
Noe mer info her?

ilmar
Polestar i bestilling

ilmarw

Sitat fra: tom på torsdag 01. november 2007, klokken 13:34
Hei, det er kommet opp to nye (nye for meg)  reserverte El-bil plasser (ladeplasser) på Alnabrusenteret. Plassen er strategisk plassert mellom Bilteama og XXL.

Det som er litt dumt er at det virker som begge plassene deler en 10 A kurs og at det henger noe annet på der også,  jeg blåser i alle fall ut sikringene når jeg bruker ca 7 A. 
/tom

Lagt inn..

ilmar
Polestar i bestilling

tom

Jeg spurte i dag,  den kommer når utvidelsen av senteret er klart.  (Storo)    
Oslo.  Buddy,  City-El og Lepton Oxygen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA