Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oppretting og lakkverksted Bergen

Startet av christian1986, mandag 21. desember 2015, klokken 20:29

« forrige - neste »

christian1986

Da var det min tur å skade bilen. Rygget i en stolpe, så nå er skjermen skadet, samt en bulk på 5-10cm over skjermen. Noen som vet om noen i Bergen som har lov til å ta det?

Quintilian

Kjipt å høre :-(

Jeg ville uansett ha sjekka med Drammen karroseri. De er utrolig flinke og tilbyr veldig god service.

Så lenge det blir tatt på forsikringa så dekkes jo transport frem og tilbake og hele bøtteballetten.

Hadde en lignende skade selv på vår bil. Rygget på en strømfordelingsboks som traff på siden av bilen, rett foran bakhjulet. 10 CM lang flenge I aluminiumen og litt oppskrapt dør... Bakpanelet er sveiset på og det er en kjempejobb å få det av. De valgte å lakkere bakfangeren og hele siden på bilen. Totalkost 76.000.-

ihlhaug

Fana Bilskadesenter er autorisert. Min skal dit i januar etter en påkjørsel, må bytte dør...
- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

Chlangum

Hadde min inne hos Frydenbø bilskade som ligger rett under Tesla Minde på motsatt side av samme bygget, for en skade på bakskjerm+bulk i bagasjeromsluken bak hvor både luken og bakskjermen måtte byttes.

Jeg har perlemor hvit som skal være den verste fargen å få riktig på lakkering av enkeltdeler. Men jeg kan ikke se noe fargeforskjeller på de de har gjort så må si de har gjort en god jobb.

Jeg hadde imidlertid ikke noen skader i karosseriet så jeg kan ikke si noe der.

Var forresten Tesla som henviste meg dit. Det var før de åpnet avdeling på Kokstad.
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA