Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Praktisk bruk av bioweapon defense mode funksjonen

Startet av satheesh.net, torsdag 17. desember 2015, klokken 11:27

« forrige - neste »

satheesh.net

Hei. Jeg la ut et liknende spørsmål på TMC i håp om å få en diskusjon rundt bio-funksjonen, hva synes dere?

Klipper og limer inn innlegget mitt, så slipper jeg å skrive på nytt (lenge leve latskapen). Diskusjonen kan vi selvsagt ta på norsk. ;)
--
So I'm curious to know a little about the practical use of the bioweapon defense mode feature. How often do you need to service it? Can I enable it all the time? Like, why would I not use it for everyday driving? Is it costly to swap and how often do you actually need to replace it? There are a lot of unknown factors related to this feature, so hopefully someone here may fill in the gaps.

Video of Elon explaining the HEPA filter and bioweapon defense mode:
http://www.youtube.com/watch?v=RUz_EXSmp9w&feature=youtu.be&t=8m

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA