Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Defekt EVI ladekladd gis bort - GITT BORT

Startet av TorC, søndag 13. desember 2015, klokken 13:43

« forrige - neste »

TorC

Kladden er DEFEKT. Jeg har åpnet den opp og fant først ut at den ikke fikk strøm så jeg testet med en 1,5mm2 kabel. Den fikk strøm, men det er fortsatt ikke liv.

Mulig er det en enkel fiks, muligens er det skrot. Kabelen fra boksen til J7112 pluggen bør imidlertid kunne brukes til noe.


Gis bort til noen som vil skru litt på den, eller trenger kabelen/pluggen til bilen.

Kan hentes i Sandefjord eller sendes mot dekning av frakt.

EDIT 30.12.15: Kladd og kabel er gitt bort.
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

jkirkebo

Sitat fra: TorC på søndag 13. desember 2015, klokken 13:43
Kladden er DEFEKT. Jeg har åpnet den opp og fant først ut at den ikke fikk strøm så jeg testet med en 1,5mm2 kabel. Den fikk strøm, men det er fortsatt ikke liv.

Mulig er det en enkel fiks, muligens er det skrot. Kabelen fra boksen til J7112 pluggen bør imidlertid kunne brukes til noe.

Den kan helt klart brukes til noe. Ved hjelp av en kontroller til 1150,- og en kontaktor til en tohundrelapp kan man bygge en fin 16A ladestasjon med denne kabelen. Billigere blir det neppe ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

maast

Sitat fra: TorC på søndag 13. desember 2015, klokken 13:43


Gis bort til noen som vil skru litt på den, eller trenger kabelen/pluggen til bilen.

Kan hentes i Sandefjord eller sendes mot dekning av frakt.

Har send deg "pm"
Passer perfekt til å bygge ladestasjon til Kia'min☺
Citroen Saxo  EL 10201
Citroen Saxo  EL 11466
Kia Soul         EL 83366

TorC

Sitat fra: maast på søndag 27. desember 2015, klokken 23:53
Sitat fra: TorC på søndag 13. desember 2015, klokken 13:43


Gis bort til noen som vil skru litt på den, eller trenger kabelen/pluggen til bilen.

Kan hentes i Sandefjord eller sendes mot dekning av frakt.

Har send deg "pm"
Passer perfekt til å bygge ladestasjon til Kia'min☺


Hei,
jeg sendte deg svar, men har ikke hørt noe. Har du fått mailen min?


MVH

Tor J. C.
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA