Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Demontere midtkonsoll i Think city

Startet av Tomm, fredag 27. november 2015, klokken 00:02

« forrige - neste »

Tomm

Hei
Skulle byttet lyspærer i midtkonsollen på min nye Think City 2011 modell
Men turde ikke ta for mye i, under første forsøk på demontering, hva er prosedyren der for å demontere.
Gjelder hovedsaklig lys i varmapparat men fint med en beskrivelse på alt så man kan det når det er behov :)

Takk

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

edybvik

Start med å ta av girstang plastdekselet (skinn) og løsne de 3 skruene. Da får du tatt av toppdekselet når du har girstangen i E. Løsne 2 skruer under det blanke hoveddekselet ( 1 på hver side) dra dekselet litt ned så frontrute varmer og nødblink bryterne går klar og dekselet kommer ut/glir ut. Da kommer nye skruer til syne for feste av dekselsel til midtkonoll og videre oppover mot pærene dine i bryterne.

mohpet

Er det noen som har skiftet pærene bak varmeanlegg dreiebryterne? Er dette komplisert og/eller tidkrevende?
Ene pæren går av og på og dette har jeg levd med da jeg kan dunke litt i bryteren om den går av, men nå er andre pæren gått helt.
2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster 2S sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex 2020 Vespa Elettrica L3 (70 km/t)
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA