Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Endring på 2016 modell?

Startet av milander, søndag 06. desember 2015, klokken 08:36

« forrige - neste »

milander

Noen som vet hva endringene på 2016 modellen er?

milander

Alle 2016 modeller har utrekk på sitteputen, samt app/com-modul. Forhandlerne hos BOS får tydeligvis ikke informasjon fra Mercedes om endringer. Så det er kun endringer de kan observere de vet om.  Merkelig praksis.

AnnCharlot Lotta Andersen

Hei
Jeg får en 2016 modell levert i dag, kan sikkert se om jeg få oppdatert deg.

tfossnes

Gratulerer med ny bil ! Det hadde vært spennende å høre noe hvordan du opplever 2016 modellen. Venter selv i spenning på min. Så nyheter om hvordan 2016 modellen er gjør nok ventetiden mindre " anstrengt"

AnnCharlot Lotta Andersen

#4
Tusen takk :-D Nydelig bil å kjøre! Angrer ikke ett sekund på at jeg byttet ut den store SUV min med denne lille tassen. Aldri kjørt automat no særlig eller el bil før. Det er jo egentlig som å komme til en helt ny verden da, slipper å gire.Eneste lyden jeg hører  ved kjøring er støyen fra dekka. Den er heller ikke så merkbar. Det er sete forlenger på den ja. Jeg forsøkte meg på å legge opp til Connet me i går, det gikk ikke. BOS kunne ikke gi meg no info egentlig heller, selger innrømmet at han ikke hadde greie på denne EL bilen, hehhe.
Testa bilen på E18 i går, satt på S-modus. Gikk så det susa, men så klart så sluket den strøm i det modus i 120 kmt. Måtte jo teste ;)
Joo så har jeg både DAB, RangePluss og varme i front ruta. Ser det har vært ett emne her :-)

AnnCharlot Lotta Andersen

Det er vel nytt at det står B200e på venstre side bak, istede for Electric drive på høyre side?

tfossnes

Står det 200 e? Har sett bilder hvor det står 250 e. Uansett ser jeg nå frem til jeg får min. Skal ikke være mange dager unna. Siste oppdatering på onsdag var at den ventet på båt. Hadde håp om bil til jul, men det håpet er lite nå.

mrjic

B250e er for electric drive og b200c er for varianten for gass.

AnnCharlot Lotta Andersen

Ja skrev feil, det er en B250e. Beklager :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA