Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

DYI skvettlapper

Startet av Strøm Tycoon, torsdag 12. november 2015, klokken 20:10

« forrige - neste »

Strøm Tycoon

Mens jeg venter på skikkelige "rallyskvettlapper" har jeg montert hengerskvettlapper fra Biltema som er delt i to.

Diskret, og ser ut til å fungere bra.






JorgenM

Du har definitivt den mest custom i3 her på forumet :D

Du har kanskje flere planer også?


Når jeg ser ditt første bilde minnes jeg på at jeg irriterer meg litt på at BMW har plassert viskeren nede på vinduet. på vår 2-serie er viskeren helt skjult oppe i spoileren (jeg påpekte faktisk ovenfor forhandleren at bilen ikke hadde visker...)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Strøm Tycoon

Sitat fra: JorgenM på torsdag 12. november 2015, klokken 20:54
Du har definitivt den mest custom i3 her på forumet :D

Du har kanskje flere planer også?


Når jeg ser ditt første bilde minnes jeg på at jeg irriterer meg litt på at BMW har plassert viskeren nede på vinduet. på vår 2-serie er viskeren helt skjult oppe i spoileren (jeg påpekte faktisk ovenfor forhandleren at bilen ikke hadde visker...)

Tja, egentlig ikke noe mer enn kanskje gul folie på langlysene, får se om jeg rekker å somle meg til det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA