Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når fikk c-zero 8 års batterigaranti?

Startet av d58palset, onsdag 11. november 2015, klokken 12:17

« forrige - neste »

d58palset

Tenker det er kjekt å vite når man orienterer seg i bruktmarkedet  8)

kaiat

Har hørt det skal være på høsten 2014, men har truffet på biler registrert da som bare hadde 5 år. Skal jeg spekulere litt, lurer jeg på om dette kan være overliggere fra tidligere i 2014. 2015-modellene skal ha 8 år ihvertfall. :)

andy76

Det er iallefall på 2015 ja. Tror ikke det har vært så veldig mye lengre, for Mitsubishi var helt sikre på at det var 5 år på alle trillingene da jeg sjekket ut i sommer. Så det er nok av nyere dato som forrige sier.
Har det forøvrig blitt noe nytt vedr HVA som ligger i disse 8 årene som Czero og Ion har? Ingen klarte å svare meg hos BOS iallefall, Mitsubishi opptrer mer redelig syns jeg når de sier at batteriet skal ha min 80% kapasitet etter 5 år. Hos BOS er det en "vurdering" i hvert enkelt tilfelle...
Peugeot Ion 2015- Solgt
Skoda CitigoE 2020
Kia eSoul 64kw Excl 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA