Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Grønn kontakt app

Startet av Kjell Leaf, onsdag 11. november 2015, klokken 00:01

« forrige - neste »

Kjell Leaf

Jeg registrerte meg på Grønn kontakt sine side og er nå registrert. Hvor finner jeg (anroid)appen som det står jeg kan bruke ? Finner ingen sted å laste den ned fra. Jeg skjønner ikke helt dette, jeg lastet ned appen fra Bilkraft, og det gikk helt fint, den fant jeg på google play.
Jeg bestilte også en ladebrikke fra Grønn kontakt, kan jeg registrere flere selskaper på denne brikken ?
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

svingen

Snodig finner eller ikke appen på min Android tlf.her står det litt om den http://gronnkontakt.no/gjor-ladingen-enklere-med-var-nye-app.
Grønkontakt sin brikke kan ikke registreres andre steder enda. (Håper det blir roaming etterhvert) elbilforeningen sin kan det her.
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Electrix

Jeg har appen på min android-telefon, og den funker bra, men jeg finner den ikke på Google Play, og jeg finner den heller ikke i play-listen over installerte apper. Går jeg derimot inn på appstyring på telefonen dukker den opp i listen over installerte apper. Merkelig, muligens de har noe oppdatering på gang?
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

Kjell Leaf

Ringte Grønn kontakt, de har problemer med å legge ut appen så vi kan finne den. De regner med å løse problemet snart.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

Ole Henrik Hannisdahl

Hei,

Google bestemte seg plutselig for å hive appen vår ut av Google Play, da de mener den bryter med noen retningslinjer for SMS. Vi er uenige i dette, og jobber med å få appen på plass igjen så fort som mulig. Appen er fortsatt tilgengelig for iOS. Vi beklager bryderiet

Mvh Ole Henrik
Daglig leder, Grønn Kontakt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA