Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ladebrikke

Startet av Baxrus, fredag 06. november 2015, klokken 11:55

« forrige - neste »

Baxrus

Hei.. Kanskje et dumt spørsmål, men allikevel.. Når jeg benytter meg av ladebrikken på forskjellige hurtigladestasjoner, hvor går regninga..? Jeg skulle i utgangspunktet levere en slags kvittering på kjøreregning til jobben fordi jeg måtte kjøre til et kurs. Men det er ingen plass som jeg kan finne ut av det :P Har vært borti forskjellige ladestasjoneaktører på veien, så jeg håper det finnes en plass hvor alt står samlet..?

Og når betaler jeg for strømmen..?

Homecast

hva slags brikke har du?
en som fulgte med bilen med 10 000,- påfylt?
2018 Nissan Leaf LE
2021 ID4

Prosjekterer større ladeanlegg i min jobb i DEFA, men er her på formuet som privatperson.

Baxrus

Sitat fra: Homecast på fredag 06. november 2015, klokken 13:13
hva slags brikke har du?
en som fulgte med bilen med 10 000,- påfylt?

Elbilforeningens ladebrikke. Har registrert den blant annet på Grønn Kontakt og Fortum.
Tror ikke det er 10 000,- på den?  :o

AmocoCadiz

Du får regning etter en tid med en del ladinger oppsamlet, varierer hvor detaljert info om ladinger på regningene.
Grønn Kontakt har en "min side" du kan logge inn og få mer detaljert info om ladinger, Fortum jobber med tilsvarende funksjonalitet, kommer vel snart den også.

OlavEmil

Som AC seier over her, du får samlefaktura for ein viss periode. Men du får ein faktura frå kvar operatør, dvs ein faktura frå Grønn Kontakt og ein faktura for Fortum.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA