Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Fjernlys Kia Soul EV (og andre elbilar)

Startet av OlavEmil, onsdag 28. oktober 2015, klokken 05:00

« forrige - neste »

OlavEmil

Går fint, ja. Er vel så smått hinta til i opningsinnlegget :) . Ingen feilmelding.

Kan heilt sikkert koplast på brytar òg, men då blir det jo straks meir arbeid.

Her er kontakten som kan dras ut (evt koplast inn brytar på kabelen):

1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

kjetilpp

Ønsker meg Leaf, eller lignende.
Nåværende biler:
Audi A4 2011 -  Til salgs!
Golf 4 stv - 2003 - 211007km - Beholdes!

Pomorbror

Sitat fra: B-flat på tirsdag 22. desember 2015, klokken 07:45
Sitat fra: Pomorbror på tirsdag 10. november 2015, klokken 17:26
LEDBAR og Takboks montert :)

Ser flott ut!
Pomorbror: Hvilke takbøyler/stativ har du, og hvilken takboks? Ser at takboksen ligger veldig fint og tett ned mot taket!

Pomorbror

Sitat fra: B-flat på tirsdag 22. desember 2015, klokken 07:45
Sitat fra: Pomorbror på tirsdag 10. november 2015, klokken 17:26
LEDBAR og Takboks montert :)

Ser flott ut!
Pomorbror: Hvilke takbøyler/stativ har du, og hvilken takboks? Ser at takboksen ligger veldig fint og tett ned mot taket!

OlavEmil

Har no jobba i dagevis for å få bileta opp og gå att, ettersom guiden framleis er aktuell og i bruk, men det let seg berre ikkje gjere. Har difor lagt inn alle biletelinkane i teksten. Supert om forummekanikarane kunne fiksa biletefunksjonen slik at dette funka att.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

El Toro

Takk for super montasjeveiledning, OlavEmil  :) :+1:.
Fikk nylig montert LED-bar på Model X'en, det ble veldig bra. Kjøpte en brukt Soul 2018 ved juletider, og ser jo at både nær- og fjernlys på denne tilhører forrige årtusen. Så jeg skal nok vurdere noe tilsvarende på den.

Det eneste jeg ville revurdert, hvis jeg var deg, er den bryteren, som jeg frykter kan øke skadeomfanget på det venstre kneet ditt betydelig ved en trafikkulykke.

Er det forresten noen som vet hva slags lyspærer som sitter i de originale nær- og fjernlysene? Hx av et eller annet slag? Kona har bilen, så jeg får ikke sjekket. Lyset kan sikkert forbedres noe ved å oppgradere til bedre pærer der?

Det blir selvsagt stor kontrast mellom fjernlys m/LED-bar og nærlys, opplever du det som et problem at lyset fortoner seg veldig svakt når du dimmer ned?
Oslo.
Citroën Saxo Electrique 2002, ~99 000 km, ombygget til LiFePo4 i 2010. Kondemnert okt 2019.
Model S P85+ bestilt okt 09, levert 07.09.13, solgt.
Model S P85 levert 21.03.14, solgt 2015.
Model S 85D levert juni 2015, solgt.
Model X 90D levert mars 2017.
Kia Soul 2018 fra desember 2019.

OlavEmil

Kjekt at det framleis kan vere til nytte :) .

Ja, dette er ikkje noko god løysing mtp brytar. Men det kan enkelt ordnast med ei justering av plasseringa (heile området rundt er tilgjengeleg på same måte) og ein meir føremålsteneleg brytar.

Har ikkje pæreinformasjonen foran meg, men det er mange som skryt hemningslaust av ekstra kraftige pærer. Vi slo til og investerte i dette då det var tid for å skifte nærlyspære på konebilen for to år sidan. Merka absolutt null forskjell på lyset, sjølv når vi hadde ein med dei sterke pærene folk anbefalar og ein med originalpærer. Derimot merka vi stor forskjell på haldbarheit, begge dei kraftige pærene tok kvelden etter berre halvanna år, mot 3 - 4 år på originalpærene. Bytta attende til normale pærer då dei kraftige gjekk.

Eg ser ingen problem i forskjellen mellom nær- og fjernlys, sjølv om eg òg ser at det er mykje snakk om dette kvar gong det er snakk om montering av fjernlys. Uansett kor mykje lys ein har som fjernlys (innanfor rimelege grenser) vil det framleis vere ganske mørkt inne i bilen, og den totale lysmengda som treff auget er ikkje stor. Det er ikkje sånn at pupillane snurpar seg saman til dagslysstorleik uansett så lenge det er mørkt. Så nei, nærlyset framstår ikkje for meg som svakare sjølv om eg har bra fjernlys.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA