Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Møller Ryen og garanti

Startet av Knatten, mandag 26. oktober 2015, klokken 11:39

« forrige - neste »

Knatten

Vil bare advare alle mot Møller Ryen.
Ved garantioppdrag så nekter de å låne ut bil.

Jeg fikk spydig slengt til meg at de jo kunne sponse meg med en T-bane billett.

Jeg mener dette ikke er holdbart i det hele tatt, hva mener dere?
Når de leverer ut en bil som det dukker opp feil på etter et par måneder så tar ihvertfall jeg det som en selvfølge at forhandler stiller lånebil til rådighet.

Er jeg urimelig som  mener dette?


OlavEmil

#1
No er vel ikkje Møller akkurat kjend for god kundeservice. Har sjølv berre ekstremt negative erfaringar med Møller (fleire forhandlarar), og har fleire familiemedlemmar uavhengig av kvarandre og på ulike plassar i landet som har skrekkopplevingar med Møller (mellom anna trenering av garantisaker for å forsøke å vippe feilen over til etter garantiutgang, samt spydigheiter i samband med dette). Same med arbeidsgjevaren til kona (offentleg arbeidsgjevar), stor, mangeårig VW-kunde, berre trøbbel med Møller.

Dette var eine og åleine grunnen til at e-Up og e-Golf aldri vart vurdert då vi skulle kjøpe elbil. Eg rådar alle til å styre godt klar av alt som har med Møllersystemet å gjere.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Knatten

Selgeren min ordnet opp.
Lånte bort bilen sin til meg så jeg skulle få lånebil :-)


Om ikke annet så var ihvertfall det kjempebra!!

elpedros

Sitat fra: OlavEmil på mandag 26. oktober 2015, klokken 11:43
No er vel ikkje Møller akkurat kjend for god kundeservice. Har sjølv berre ekstremt negative erfaringar med Møller (fleire forhandlarar), og har fleire familiemedlemmar uavhengig av kvarandre og på ulike plassar i landet som har skrekkopplevingar med Møller (mellom anna trenering av garantisaker for å forsøke å vippe feilen over til etter garantiutgang, samt spydigheiter i samband med dette). Same med arbeidsgjevaren til kona (offentleg arbeidsgjevar), stor, mangeårig VW-kunde, berre trøbbel med Møller.

Dette var eine og åleine grunnen til at e-Up og e-Golf aldri vart vurdert då vi skulle kjøpe elbil. Eg rådar alle til å styre godt klar av alt som har med Møllersystemet å gjere.



Føler vel at du trekker det vel langt her. Hvis du/dere har "ekstremt dårlige erfaringer" med FLERE forhandlere kan det kanskje være aktuelt å se litt nærmere på egen fremgangsmåte og oppførsel ved bilhandel og dialog med forhandler.


OlavEmil

Mogleg det. Men når eg personleg har ei oppleving, svigermor mi (som er verdas mest konfliktsky svigermor) ei oppleving, svogeren min fleire opplevingar, arbeidsgjevaren til kona mange opplevingar, og Møller kjem dårleg ut på masse kundetilfredsheitstestar, då er det noko som skurrar.

Har sjølvsagt masse gode opplevingar med andre forhandlarar, både der vi har handla bil, der vi har fiksa bil, og der vi ikkje har endt opp med noko kundeforhold.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

tutti

De siste årene synes jeg Møller servicen har tatt seg opp. På VW Kaldbakken så synes jeg nesten de strekker servicen for langt da det nesten blir mye mas på meg om jeg er 100% fornøyd på mailer og telefoner :)

TomR

Vi er så langt veldig godt fornøyde med møller på Kaldbakken. Skal ha polo inne får en garanti sak og får leiebil gratis. Har bestilt e golf og blir spennende å se om det fortsetter sånn. Alle jeg har truffet der inne har vært imøtekommende og hyggelige.

Veldig forskjellig fra møller Romerike på Hvam. Makan til slett kundeservice og nedlatende holdning har jeg ikke møtt før.
Fetsund. Venter på levering av e-Golf NightBlue

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA