Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Medlemsmøte og andre aktiviteter våren 2010

Startet av Baltor, mandag 15. mars 2010, klokken 21:48

« forrige - neste »

Baltor

Gå ikke glipp av medlemsmøtet på Cardinal imorgen tirsdag 16.03. klokka 19.
Her skal vi chille og snakke, vi har mye å snakke om:
Info om nye ladeplasser.
Hva skjer med boligsoneparkering og elbiler?
Gode ideer til Folketoget 17.mai
mmm
Vil du ha bilen i nærheten kan den parkeres i Valbergtårnet Parkeringshall som bare er noen skritt unna.
Oslo
Har hatt PSA (Partner og Berlingo) og div Think Classic. Kjører daglig Think Classic, en NORSKprodusert bil som fortjener kultstatus!
Var med og startet Rogaland Elbilforening.

Baltor

Alle våre medlemmer må huske årsmøtet i Rogaland Elbilforening imorgen tirsdag 13.04.2010.
Er du medlem uten å ha blitt invitert? Dette kan skyldes at du har skiftet mailadresse eller det kan være en feil hos oss. Send oss da en mail eller kontakt oss via hjemmesiden vår.
Årsmøtet er i AR Hus på Universitetet i Stavanger klokka 19.00.
Oslo
Har hatt PSA (Partner og Berlingo) og div Think Classic. Kjører daglig Think Classic, en NORSKprodusert bil som fortjener kultstatus!
Var med og startet Rogaland Elbilforening.

Baltor

Alle med sans for fart, spenning, elbiler, lerkekvitring, hyggelig samvær, og kappkjøring på bane må sette av 1.pinsedag.
Vi i Rogaland Elbilforening har leid gokartbanen på Reve denne dagen, og kommer til å lage til en utflukt med mulighet for banekjøring.
Dette blir etter samme mal som kjøringen under minirallyet i fjor.
(en bil om gangen)
Dette er ikke begrenset til å gjelde kun medlemmene våre, vi håper at El Rayo, Boogie og andre fra langtvekkistan kommer. Hva med dere i Agder? Er det noen som tør stille? ;D

Det er tilgang til ladestrøm, og en rommelig kafe hvis været blir kjølig.
Detaljer som klokkeslett, startkontigent mm kommer etterhvert
Oslo
Har hatt PSA (Partner og Berlingo) og div Think Classic. Kjører daglig Think Classic, en NORSKprodusert bil som fortjener kultstatus!
Var med og startet Rogaland Elbilforening.

Boogie

Dette hadde helt klart vært gøy.

Jeg vant jo minirally på denne banen i fjor, men med EV2010 helgen før, og fire ukers reise før det, så tror jeg kansje noen ønsker at jeg tilbringer litt tid hjemme.
Tønsberg:
Tesla Model Y 2023

Tidligere:
ca 11 stk Citroen Saxo/Peugeot 106
5 stk Citroen Berlingo/Peugeot Partner
4 stk Nissan Leaf

Har kjørt elektrisk siden 2001, og har hatt ca 20 elbiler. Totalt over 500 000 km.

elektrolux

Jeg kommer til å avfei all motstand med min nye Tazzari. :D

( Får bare håpe han som kjører rundt med den lysegrønne Tesla'en ikke dukker opp) ::)
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Tommy

Hva med å prøve å sette ny Guinness rekord på Bobilfestivalen????
Sandnes:
Daglig leder i RIDEit AS
Spesialist på el-sykkel

Ken

#6
Sitat fra: Baltor på tirsdag 13. april 2010, klokken 14:16
Hva med dere i Agder? Er det noen som tør stille? ;D



Timing er litt dårlig siden jeg har tenkt å bli med i EV2010 og 17. mai folketog med elbil.
Vi trege Sørlendinger er nokså pysete også.
Banekjøring gir mulighet for kapasitets testing av batteripakken ved  konstant belastning. Datalogging med paktrakr eller Nikometer gir info som kan gjennomgåes senere. Dere kan finne på mye rart; ha det gøy!
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Baltor

Sitat fra: RevaLover på onsdag 14. april 2010, klokken 08:50
Hva med å prøve å sette ny Guinness rekord på Bobilfestivalen????
Vi har noe hyperhemmelig på gang, og The Great Reva Lover lekker her ut at dette skal skje på Bobilfestivalen. Men Reva Lover, v bør vel vente noen dager til før vi slipper bomben? :-X
Men Bobilistene og andre frammøtte skal få se.... ::)
Oslo
Har hatt PSA (Partner og Berlingo) og div Think Classic. Kjører daglig Think Classic, en NORSKprodusert bil som fortjener kultstatus!
Var med og startet Rogaland Elbilforening.

Baltor

Det jobbes med dette nå, vi kan ikke love at dere skal få se en elbil fly, men det er ikke langt ifra. Er det noen som bor i nærheten av Randaberg og ikke har noe å gjøre neste lørdag kan de få seg et minne for livet.  :o
Til dere andre kan vi love at det skal bli gjort videoopptak ::)
Oslo
Har hatt PSA (Partner og Berlingo) og div Think Classic. Kjører daglig Think Classic, en NORSKprodusert bil som fortjener kultstatus!
Var med og startet Rogaland Elbilforening.

elektrolux

Jeg er spent på hva Bobil og Elbil har med hverandre å gjøre uttover at de utfyller hverandre serdeles bra, og at begge nyter godt av reduserte avgifter.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Baltor

Lørdag klokka 13 skal Rogaland Elbilforening stå for underholdningen på Bobilfestivalen i Randaberg.
Vi skal ha verdenspremiere på vårt nyutviklede elbilshow, og i dette showet prøver vi å sette en verdensrekord:
The Great Reva Lover satser på å bli verdens første som kjører på 2 hjul med elektrisk bil.  ;D
Bilen måtte modifiseres noe, vi satte inn gearkasse uten differensial, rampen er bygget, hemmelige tester ble gjennomført i går :o :o
Guinness World Records og pressen er varslet!
(Det blir enten på 2 hjul eller på taket, verdt å se uansett)

Alt vil bli filmet.
Som mange her på forumet allerede vet, Elbiler er ekstremt stødige, med lavt tyngdepunkt, så dette er uhyre vanskelig. (do NOT try this at home).

Showet presenterer et utvalg biler, og vil inneholde aktene: SKAPELSEN, VED FØRSTE ØYEKAST, EN ELBIL BLIR FØDT, DEN STORE KRIGEN og FRAMTIDA ER ELEKTRISK.
Oslo
Har hatt PSA (Partner og Berlingo) og div Think Classic. Kjører daglig Think Classic, en NORSKprodusert bil som fortjener kultstatus!
Var med og startet Rogaland Elbilforening.

PLUTO

Da håper jeg at dere ikke har en Reva med blybatterier, for da kan syren som vil renne ut føre til at buksene ikke vil være like pene etterpå. ;D
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

Baltor

Hvis bilen triller blir det helt klart noen kostnader, nye bukser til Reva Lover er nok det billigste :D
Oslo
Har hatt PSA (Partner og Berlingo) og div Think Classic. Kjører daglig Think Classic, en NORSKprodusert bil som fortjener kultstatus!
Var med og startet Rogaland Elbilforening.

Tommy

Jeg har løst dette problemet.......jeg kjører NAKEN!!!!!!
Sandnes:
Daglig leder i RIDEit AS
Spesialist på el-sykkel

elektrolux

Kult tiltak. Dette blir spennende.

Og Pluto. Det er ikke lett gjøre Revalover svar skyldig. Du vet ikke hva for person du begir deg ut med.

Revalover rule.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA