Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

BYD Seal (Atto 4)

Startet av elektro, tirsdag 09. august 2022, klokken 10:43

« forrige - neste »

elektro

Dette ser ganske lovende ut, for de som er på utkikk etter en mellomstor sedan. https://youtu.be/QTWbjJPlwt8
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

andre1980

Hvorfor i alle dager er ikke denne modellen tatt inn til Norge?!

Så denne flere ganger i Bangkok og den er jo en vakker bil i mine øyne. Ser også at den er til salgs i Storbritannia og flere andre land i Europa, men altså ikke i Norge... Måtte være et bra alternativ til model 3.


Daniel_0007

Sitat fra: andre1980 på lørdag 02. mars 2024, klokken 21:39Hvorfor i alle dager er ikke denne modellen tatt inn til Norge?!

Så denne flere ganger i Bangkok og den er jo en vakker bil i mine øyne. Ser også at den er til salgs i Storbritannia og flere andre land i Europa, men altså ikke i Norge... Måtte være et bra alternativ til model 3.



Vel de har han her og den selger ikke, virker litt som byd har gitt opp Norge, ikke noe nytt på nesten et år.
Model 3 2019 LR Rwd

Benjudas

Tja, Han har solgt 800 eksemplarer så den er ikke helt død.

Jeg hadde selv tenkt å kjøpe Seal men blir litt hekta av når jeg ser at hele resten av Europa har startet å selge den unntatt oss her på berget

OC-Freak

Det har vel mye med at BYD har valgt høyere prising i Norge, så de klarer ikke konkurrere mot spesielt tesla på pris.
Da blir det vanskelig å selge biler og ta inn nye modeller.

Håkon77

Rart de ikke tar inn Seagull istedenfor Han. Det er få biler i den minste klassen foreløpig
2014 Leaf
2014 VW up! 1.0mpi

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA