Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

car-net app android funker ikke:(

Startet av gamer73, onsdag 14. oktober 2015, klokken 09:42

« forrige - neste »

gamer73

Står bare....det oppsto en feil....hva i alle dager? Kommer dere andre inn? Android....

Det hele sluttet å fungere etter oppdattering av appen....

jantegolf

Jeg fikk heller ikke kontakt med bilen i morges da jeg ønsket å starte forvarming p.g.a. is på rutene.
Har prøvd nå igjen, men det er like dødt. Jeg fikk min bil 1.4.15 og appen har stort sett fungert bra.
Kan det ha noe med oppdateringen å gjøre?

vidolsen

Sitat fra: gamer73 på onsdag 14. oktober 2015, klokken 09:42
Står bare....det oppsto en feil....hva i alle dager? Kommer dere andre inn? Android....

Det hele sluttet å fungere etter oppdattering av appen....

Prøv å først avinstallere CarNet og så installere på nytt. Først da virket det hos meg etter den siste oppdateringen.
e-Golf levert 18.05.15.

gamer73

jeg har prøvd i reinstallere uten hell....merkelig dette her..kan det være det at jeg resatte passordet...og så må man ha et rart tegn som del av det...og det tegnet lar seg ikke gjennomføre med mobilen? hmmm

jantegolf

Får ikke startet klima og rutevarme i dag heller fra androiden. Appen viser ladetilstand og andre data, men virker ikke til fjernstart av varmen. Har prøvd med og uten ladekabel tilkoblet.
Får heller ikke avsluttet ladingen via appen. Appen ble oppdatert 7.10.15.
Hva må man gjøre?

gamer73

av en elelr annen merkelig grunn klarte jeg å logge på i går ettermiddag...og den virker nå...jeg gjorde ingenting ekstra hehe...kanskje den dårligste APPEN jeg noensinne har vært ute for;) men men...dem lager biler...ikke apper dem VW gutta så;)

Fattigmann

Sitat fra: jantegolf på torsdag 15. oktober 2015, klokken 09:28
Får ikke startet klima og rutevarme i dag heller fra androiden. Appen viser ladetilstand og andre data, men virker ikke til fjernstart av varmen. Har prøvd med og uten ladekabel tilkoblet.
Får heller ikke avsluttet ladingen via appen. Appen ble oppdatert 7.10.15.
Hva må man gjøre?
Samme problemene på iPhone de siste dagene.. >:(

jantegolf

Ringte akkurat kundeservice.
De bekrefter at det er en serverfeil som er under retting.

K.M.

Hei!
Becklager, kan ikke finne Car-Net for android. Vennligst hjelp!

GreenBeHH

Hvis du søker opp Google Play Carnet på en PC så ser du hva dette er og kravene til telefonen for eksempel Android 4.0.3 og nyere.
Mange klager på appen, men hos meg har den funket fint i 6 måneder.  Jeg har egentlig lite nytte av appen og/eller Carnet så jeg kommer ikke til å betale for å fornye abonnementet som går ut etter ca. 1 år.
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

K.M.

Sitat fra: GreenBeHH på fredag 20. november 2015, klokken 20:18
Hvis du søker opp Google Play Carnet på en PC så ser du hva dette er og kravene til telefonen for eksempel Android 4.0.3 og nyere.
Mange klager på appen, men hos meg har den funket fint i 6 måneder.  Jeg har egentlig lite nytte av appen og/eller Carnet så jeg kommer ikke til å betale for å fornye abonnementet som går ut etter ca. 1 år.

Skal få ny bil på Mandag. Har samsung Note 4 med Android 5.0.1, fikk en beskjed fra Google Play "ikke passer til din enhet"...

Ourasi

Sitat fra: K.M. på fredag 20. november 2015, klokken 22:58
Sitat fra: GreenBeHH på fredag 20. november 2015, klokken 20:18
Hvis du søker opp Google Play Carnet på en PC så ser du hva dette er og kravene til telefonen for eksempel Android 4.0.3 og nyere.
Mange klager på appen, men hos meg har den funket fint i 6 måneder.  Jeg har egentlig lite nytte av appen og/eller Carnet så jeg kommer ikke til å betale for å fornye abonnementet som går ut etter ca. 1 år.

Skal få ny bil på Mandag. Har samsung Note 4 med Android 5.0.1, fikk en beskjed fra Google Play "ikke passer til din enhet"...

Fortsetter, dette problemet, så last ned *.apk via APK downloader, da legger den installasjonsfilen på din Note, klikk på *.apk den laster ned og den installerer uten bekymringer..
Golf GTE 2015 Carbon

Cirrisky

Har fungert ganske greit for meg den måneden jeg har hatt bilen, men appen har helt klart forbedrings potensiale, det er sikkert.


ottcom

Har Android versjon 5.0.2 og det fungerer helt greit mot Car-Net app.
Ikke at Car-Net er så mye å rope hurra for, men fungerer ihvertfall.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA