Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mulig med 3-delt baksete?

Startet av Wattson, fredag 14. august 2015, klokken 15:06

« forrige - neste »

Wattson

Jeg er godt fornøyd med min 85D, men etter siste helgs langtur med to voksne bak og ett nedslått baksete ble dette veldig trangt.  Lurer jeg på om det finns ombygningsmuligheter fra 2+1 til 1+1+1? 
Å legge ned midtsete vil etter min mening bli en mye bedre løsning og tips om eventuelle leverandører mottas med takk 
Mvh Wattson
Mod Y LR 1ste september 2022, enhanced autop.
S90D 22de mars 2017 mcu1(64GB eMMC),ap2.0,hw3/fsd
S85D 27de mars 2015 AP1 (byttet inn)

TR

Jeg kunne ønske meg det samme, men ser for meg at det vanskelig å få til.

Har imidlertid tidligere vært i kontakt med et firma som heter Fairmont angående å lage en skiluke, gjerne en litt stor en. Det kunne de gjøre, men jeg har fortsatt ikke rotet meg opp dit for å vise bilen og få pris.

Wattson

Takk for tipset TR.
Stor skiluke er vel egentlig mitt behov også.  Å forandre setene helt kan vel hende at kanskje krever ny godkjenning.
Berthel O Steen fikset dette på min forrige bil/Mercedes for kr. 7000,- inkl. stoffpose.  Men "hullet" ble alt for lite slik at det såvidt (etter mye lirking) gikk inn to par carvingski. 
Til info trenger man trenger stort hull pga at bindingene har mye volum.
Fairmont ligger ikke så langt unna jobben min, så skal se om jeg får stukket innom for pris i nærmeste framtid
Mod Y LR 1ste september 2022, enhanced autop.
S90D 22de mars 2017 mcu1(64GB eMMC),ap2.0,hw3/fsd
S85D 27de mars 2015 AP1 (byttet inn)

Wattson

Stakk innom FairMont tidligere idag. Dessverre ingen mulighet for "skiluke" i midten uten stor (og etterhva jeg forstod dyr) ombygging.
Mod Y LR 1ste september 2022, enhanced autop.
S90D 22de mars 2017 mcu1(64GB eMMC),ap2.0,hw3/fsd
S85D 27de mars 2015 AP1 (byttet inn)

petersv


Wattson

Vet ikke. Når han svarte slik virket det ikke som han var videre interessert. Men han har jo sett inni bilen min så ring gjerne selv. Telefonnummeret er 22646900 og han svarer selv i telefonen så da er det jo bare å referere til mitt besøk her forleden. Hør gjerne fra deg om denne eller andre alternativer
Mod Y LR 1ste september 2022, enhanced autop.
S90D 22de mars 2017 mcu1(64GB eMMC),ap2.0,hw3/fsd
S85D 27de mars 2015 AP1 (byttet inn)

petersv

Sitat fra: Wattson på fredag 02. oktober 2015, klokken 08:28
Vet ikke. Når han svarte slik virket det ikke som han var videre interessert. Men han har jo sett inni bilen min så ring gjerne selv. Telefonnummeret er 22646900 og han svarer selv i telefonen så da er det jo bare å referere til mitt besøk her forleden. Hør gjerne fra deg om denne eller andre alternativer

Takk for det, men blir nok Model x her

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA