Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Problemer med Keyless

Startet av PR, lørdag 10. oktober 2015, klokken 18:27

« forrige - neste »

PR

Jeg har begynt å få problemer med å låse opp bilen med nøkkelen i lomma. Ingenting skjer når jeg tar i håndtaket for å låse opp. Det samme når jeg trykker på håndtaket for å låse. Det virket bra intil for noen uker siden. Ganske irriterende å måtte ta opp nøkkelen når man har investert i keyless. Nøkkelen virker på 50m, så det er ikke dårlig batteri. Noen som har opplevd det samme?

Råde

Sikker på at den ikke ville låst opp på 100m ellers? Første jeg ville prøvd var å skifte batteri. Det er veldig lett.
e-Golf | X75D

autostadt

Hadde samme problem. Det viste seg at det var fabrikasjonsfeil på en kontakt i døra slik at denne ikke hadde blitt montert helt sammen. Møller fikset det på et par timer.

phingoc

Gjelder det begge sider og bakluka, eller bare førersiden?
2020 Tesla Long Range (levering i September)
----------------------
2009 Audi A3 1,9Tdi (Ventepølse)
----------------------
2015 Tesla S85D (Solgt)

PR

#4
Det virker som det er kun førersiden. Jeg får ta kontakt med forhandler.

mettakii

Hei! Jeg har akkurat samme problem med min. Har kun hatt den en uke, men nå funker plutselig ikke keyless (låse opp, låse funker)
Gikk det greit å fikse det hos forhandler? Sa de noe om grunnen?

Raftepapp

Hadde min inne på Torsdag, keyless sluttet å virke på passasjersiden etter jeg hadde hatt bilen i ca 2 timer...
De måtte bytte dørhåndtaket, virket bra etterpå.

Jan.Martin.Grindheim61

#7
Får opp " Keyless  defekt "melding i instrumentpanelet ..

Prøvde reservenøkkelen i dag, og same melding ..
Fjernkontrollen på nøkkelen virker.
Får  ikkje låst opp/igjen nåken av   dørene/bagasjerommet  med Keyless.
Får starte bilen.

Får ringe Møller bil Haugesund i morgen, om ingen har ei enkel løysning/tips på det her  då?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA