Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reparasjon av lakkskader

Startet av Foremost, torsdag 08. oktober 2015, klokken 16:03

« forrige - neste »

Foremost

Vet noen hvor dyrt er det å reparere mindre lakkskader hos Møller?

Golfatle

Helt sikkert dyrt, fikk en liten skade på et speilhus, jeg gikk til micropaint der speilhuset ple ferdig på dagen. Har hørt flere som skryter av dette firmaet.
Men du er jo avhengig av de har en avdeling der du holder til!

Ln-ebr

Ser Møller i Trondheim har startet med "smart repair" også. Samme gata som micropaint. Pris og kvalitet har jeg ingen formening om, men det bør jo redusere prisene de har hatt betraktelig hvis der skal være noe poeng.
E golf limestone grey.

26.06.15 - 9 km - lukten av nybil

geestone

Jeg klarte å få noen riper i bakluken. Bilkosmetikk på Økern fikset det som steinsprutskade for 500 kr. Det ble bra, men synes selvsagt hvis man ser nøye etter. Uansett, mye bedre enn skraper. ☺

KjetilGolf

Jeg har fått en ca 10 cm lang og litt dyp ripe under en av frontlyktene. Møller i Trondheim anslo kjapt, uten å se på skaden, at det ville koste ca kr 2000 med "smart repair". Jeg har ikke bestilt reparasjon ennå.

Audigaudi

2000,- for en slik jobb høres ikke galt ut

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA