Diverse > elbil.no og elbilforumets nettsider

Å svare på meldinger

(1/4) > >>

pilt:
Jeg savner knapper etter hvert innlegg der man kan svare med sitat a la sånn de har det på bl.a nybaktmamma.com. Mener det var noe sånt her tidligere også...

pilt:
Oj, det var visst en knapp som heter "sitat" på hver melding, så glem det jeg sa. *rødme* (Mulig jeg er i ammetåka...)

Silkefot:

--- Sitat fra: pilt på søndag 07. januar 2007, klokken 11:29 ---(Mulig jeg er i ammetåka...)

--- Slutt sitat ---

Bra at du fant ut av årsaken til problemet...
Men si meg, hvordan går det i hop med statistikken på forumet som (dessverre) sier at forholdet mellom menn og kvinner er 1:0?

pilt:

--- Sitat fra: Silkefot på mandag 08. januar 2007, klokken 13:09 ---Men si meg, hvordan går det i hop med statistikken på forumet som (dessverre) sier at forholdet mellom menn og kvinner er 1:0?

--- Slutt sitat ---

Hehe, ja si det du... Men nå har jeg i hvertfall registrert meg, og vips, da ble forholdet 3:1.  ;)
Hmm... Ser ingen statistikk over gjennomsnittlig alder på folk som kjører elbil...

Silkefot:
Mistenker at det med statistikk over kjønn henger med fra den malen Lars har brukt når han lagde forumet. Litt rart hopp i grunn og det tilsier at bare 4 stykker har registrert kjønn inkludert deg...

Statistikk over alder ville jo helt klart også vært interessant selv om det ligger i elbilens natur enn så lenge at bare silkeføtter trives i dem ;). Det utelukker iallefall effektivt ganske mange menn i 20 årene.... :)

Er nyskjerrig på poll funksjonen her så mon tro om ikke jeg tester det i en annen tråd for å finne snitt alderen :)

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning