Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bulket bil

Startet av tkjoerlaug, lørdag 26. september 2015, klokken 19:45

« forrige - neste »

tkjoerlaug

Jepp, da har jeg prestert kunststykket å miste en drill ned på bilen fra garasjeloftet...!

Da bilen er bare 2 måneder gammel er dette et forholdsvis stort skår i gleden. Det viktigste for meg akkurat nå er å få fikset det raskest mulig og at bilen blir 100% som ny igjen, at det vil koste flesk jeg mentalt forberedt på. Er dette noe Tesla gjør på sitt verksted (...og som man må vente 6 måneder på å få fikset), eller bruker man andre bilopprettingsfirma/lakkeringsverksted for å utbedre slike skader? Evt. noen tips til hvilke firma i Trondheim?


RonnyØ

Sitat fra: tkjoerlaug på lørdag 26. september 2015, klokken 19:45
Jepp, da har jeg prestert kunststykket å miste en drill ned på bilen fra garasjeloftet...!

Da bilen er bare 2 måneder gammel er dette et forholdsvis stort skår i gleden. Det viktigste for meg akkurat nå er å få fikset det raskest mulig og at bilen blir 100% som ny igjen, at det vil koste flesk jeg mentalt forberedt på. Er dette noe Tesla gjør på sitt verksted (...og som man må vente 6 måneder på å få fikset), eller bruker man andre bilopprettingsfirma/lakkeringsverksted for å utbedre slike skader? Evt. noen tips til hvilke firma i Trondheim?



Feller noen tårer for deg... Hjelper deg ikke mye, men en del verksteder er ikke glad i aluminium.

snappy

2014 e-UP
2015 85D

Lynet

Uff, dette hørtes utrolig trist ut, føler med deg.
Det er Hell bil (Toyota) som har oppretting og lakkering av Tesla i Trondheim.
Min var der før jeg fikk den, og kan ikke se at den er lakkert :)
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

tkjoerlaug

Shit happens, og jeg er ved godt mot :-)

Får jeg fikset dette kjapt er det bare å legge det bak seg, men jeg ser litt mørkt på å gå lang tid med å irritere meg over bulken. At det er Toyota Hell Bil gir vel mer normal ventetid enn det man leser om på forumet her.

ksandal

micropaint? vet ikke om de har avd i trondheim, men de er topp klasse til og fikse sånt.
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

hgs

Bare å kondolere, og flott at du tar det med så sporty. Felles skjebne er jo som kjent også felles trøst, så bare å kose seg med denne for de som ikke har sett den:

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,10349.240.html
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
TMY reservasjon

tkjoerlaug

Da ser det ut som det forhåpentligvis blir happy ending på denne. Fått time hos Toyota om to uker og kostand på 13500kr.

N00b

13.500? 

Det var mistenkelig billig!   Skaden er akkurat i en knekklinje, krevende å få rettet det bra.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA